Batteri til 2 år gammel IBM bærbar (ThinkP~
Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 18-10-01 22:13

Jeg har en ældre bærbar, nærmere bestemt en IBM ThinkPad i Series 1400,
hvis batteri efterhånden ikke holder mere end et par minutter. Jeg har
forsøgt mig med de sædvanlige metoder til at få det til at virke igen
(aflade helt, oplade, aflade helt, oplade osv.), men jeg har ikke kunent få
mere end en 10-15 min ud af det, så det må være tid at skifte det ud.

Desværre kan jeg ikke finde nogle steder i Danmark hvor et sådant banneri
kan købes (jeg fandt dog ét i USA), og der står godt nok på IBM's side at
de ikke laver batteriet længere, men der skulle vel ikke være nogle der
kender et sted hvor man alligevel kan købe batteriet?

Det batteri jeg har u er et Ni-MH
FRU P/N 02K6526
ASM P/N 02K6524
--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.