HJÆÆÆLP: Sound Blaster Live!
Fra : Chingachgook

Dato : 18-10-01 21:50

Er ved at gå i spåner over dette f*****g lydkort
Jeg kører win2k og kan sgu ikke installerer de rigtige drivere. Rigtige =
dem der fuldt ud udnytter kortets features.
De eneste drivere jeg kan installere er "basic" driverne fra win2k, og NOGLE
gange kan jeg tvinge den til de "rigtige" drivere, men så duer de fleste
features ikke !!!!! jeg har prøvet at skifte pci slot, pille mit hollywood+
kort ud og installer det, men det virker ikke.
Mit system er -EPoX 8KTA3+ (mobo), 1333 Mhz Tbird, 512 mb sdram PC133,
geforce mx400, alm. 10/100 mbit ethernet kort, samt en masse diskplads i en
diamondmax80 60Gb HD samt to IBM 35Gb hder som kører i RAID-0 (striping) på
mit mobo.

Den win2k jeg kører nu er en jeg har fået af min ven, den jeg plejede at
køre er min egen. Hver gang jeg installere min egen, så havde jeg INGEN
problemer med lydkortet, men det har jeg nu..... Kan det være pga. at det er
"et andet styresystem" (hvis man kan sige det sådan)?!?!?!?!?

Alle råd modtages rundhåndet
Hilsen
Chingachgook