Hjælp !! jeg skal ud og fiske
Fra : søren nissen

Dato : 18-12-00 19:10

Hej..jeg går med nogle planer om at tage på fisketur til norge, sverige
eller findland...

Men hvor kan man finde information og sådanne rejser ?? Hvad koster det ??
Hvornår skal man tage afsted og så videre !!

Håber der er nogen der kan hjælpe !

venlig hilsen søren

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-12-00 11:11

Hej Søren.

Prøv http://www.fot.dk

Mvh. Brian

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 19-12-00 18:10

Regn med at sæsonen i fjellet starter sent, selv holder jeg helst
sommerferie slut i august hvis der skal fiskes/vandres i højfjellet.
(På den tid er der også flest myg).
MVH Niels