6210 unlock ?
Fra : Klaus Thuesen

Dato : 18-10-01 17:06

Hej!

Jeg fik nakket min mobil (&¤"!#¤!#%"¤&¤#"=) i Irland sidste uge, og skal nu
ha mig en ny .. jeg ved ik hvor meget forsikringen vil gi, men en ny uden
abonnement fås næppe til 2500 kr ... men kan det lade sig gøre at jeg
køber en til 1800 kr e.l. som ER låst og så låse den op, så jeg kan bruge
den med Tiscali ?

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 18-10-01 17:29

Det dækker forsikringen vel???

Fik også min stjålet, og anmeldte det til forsikringsselskabet. Jeg skrev
hvad den telefon jeg havde kostede UDEN abbonement, og hvad det kostede at
få et nyt sim-kort tilsendt fra selskabet. For man har jo ret til at få det
samme som man havde før!

Den købte forsikringsselskabet, så jeg gik ud og købte en ny u-låst telefon
og fik et simkort tilsendt med mit gamle nummer, og så var jeg kørende!

Vh Lasse

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 18-10-01 17:53

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:9qn00q$gph$1@sunsite.dk...
> [...]
telefon
> og fik et simkort tilsendt med mit gamle nummer, og så var jeg kørende!

Jeg har allerede modtaget et nyt SIM kort ... det tog 2 dage - og var gratis
.... min gamle mobil var jo 1 år gammel, og jeg tror de vil afskrive den
alder eller noget pjat ... men jeg prøver da!

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Jens Karstoft

Dato : 18-10-01 20:23

Hej Klaus,

> men kan det lade sig gøre at jeg
> køber en til 1800 kr e.l. som ER låst og så låse den op, så jeg kan bruge
> den med Tiscali ?

Ja det kan fint lade sig gøre.

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 21-10-01 13:17

"Jens Karstoft" <jens@unlockzonen.dk> wrote in message
> Hej Klaus,

> Ja det kan fint lade sig gøre.

Explain yourself ..

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 21-10-01 13:20

mail.dk> wrote in message

> Explain yourself ..

Nevermind .. har set din side

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-10-01 15:40

Klaus Thuesen skrev:

>Explain yourself ..

Jeg købte selv en 6210 for 1499,- med Sonofon abonnement. Abonnementet
koster 6x25,- (150,-). Dvs. jeg gav 1649,- for den, og kunne bruge
Telmore efter jeg havde låst den op.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Spinner

Dato : 19-10-01 08:18

i Jydske Vestkysten idag, står der at man kun kan få sin mobil erstattet
hvis man har en specialforsikring - hvad der så er

Venligst,

Spinner