support@satbutikken.dk
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 18-10-01 12:51

Til Satbutikken

Jeg har i nyhedsgruppen dk.teknik.telefoni.mobil læst et meget skræmmende
indlæg ang. jeres forretning, og ville lige se jeres hjemmeside.

Det første jeg falder over er jeres datakabler til Nokia telefoner.

Jeg citerer fra jeres hjemmeside:
Upload ringe toner, Logo Manager skift telefon indstillinger som ellers ikke
er mulige i telefoner. Tesla aktivere Netmonitor funktionen Logo Manager
skifter startup, ringe, gruppe og operator logo. Logo Manager Unlocker
Sim-locken så du kan bruge hvilket som helst sim-kort. WinTesla, WinLock
skift IMEI ImeiSkift arangere telefonbogen i din mobiltelefon lav backups
mm. 100% kompatibel Nokia Data Suit. *slut*

Det er for det første meget uforståeligt, og for det andet er det løgn meget
af det. Især omkring unlocking! For det første KAN Nokia Logo Manager ikke
unlocke telefoner. For det andet kan det slet ikke lade sig gøre overhovedet
med et f-bus kabel. Der skal bruges et Flasher-kabel til at unlocke en
telefon!
I burde få det rettet!

Hilsen
Lasse Rønlev
r@pc.dk

Fra : Martin

Dato : 18-10-01 13:36

Hmmmm...

Skulle det have været her?

- Martin

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 18-10-01 13:39

hehe - nej det skulle det ikke - UNDSKYLD!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-10-01 12:25

Lasse Rønlev skrev:

>Det er for det første meget uforståeligt, og for det andet er det løgn meget
>af det. Især omkring unlocking! For det første KAN Nokia Logo Manager ikke
>unlocke telefoner.

Korrekt.

>For det andet kan det slet ikke lade sig gøre overhovedet
>med et f-bus kabel. Der skal bruges et Flasher-kabel til at unlocke en
>telefon!

Du snakker Nokia-telefoner, og nogle Nokia-telefoner kan godt åbnes
med et alm. kabel. For Nokia 3210 gælder det, at version 5.26 og ældre
kan åbnes med alm. kabel, 5.31 og nyere kræver flasher-kabel.

>I burde få det rettet!

Korrekt.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.