Oracle 8i beginners guide. Er der nogen de~
Fra : Kasper Rung

Dato : 18-01-01 23:39

Jeg skal skifte fra SQL Server til Oracle 8i snarest og kunne godt tænke mig
en beginners guide. Er der nogen der har lidt links til overs ?

Gerne noget i stil med "Hvis du vil dette i SQL Server, så gør dette i
Oracle ...".

Hilsen Kasper

Fra : Per

Dato : 24-01-01 00:27

"Kasper Rung" <Krung@Nybro.dk> wrote in message
> [...]
> en beginners guide. Er der nogen der har lidt links til overs ?
>
> Gerne noget i stil med "Hvis du vil dette i SQL Server, så gør dette i

Om du surfer ind på http://technet.oracle.com og registrerer dig som
bruger (gratis og uforpligtende hvis du ellers vil på tro og love vil
erklære at du ikke arbejder for Libyens eller Nordkoreas regeringer og i
øvrigt ikke er en skiderik) får du adgang til hele Oracles documentation
som eller sælges i tykke bøger til 500 kr + moms stykket.

Du finder nok nemt den bog/artikel som omhandler Migration fra SQL
server til Oracle.

Per