Mp3 Afspillere... ?¿?
Fra : Søren Pedersen

Dato : 17-10-01 22:20

Hejsa...
Jeg står her og overvejer at købe mig en Mp3 Afspiller...
Men der er jo en million forskellige at vælge og vrage imellem....
Er der ikke nogen af jer som kan anbefale en rigtig god Mp3 afspiller til en
nogenlunde fornuftig pris... vi snakker 1000 - 1500 kr. Og evt. også hvilke
afspillere der er noget bras. Så jeg ikke løber lige i favnen på en eller
anden skod afspiller...

På forhånd tak.

/Søren.

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-10-01 09:13

Har en Samsung YEPP og er meget glad for den. Designet er lidt kluntet men
det gør ikke så meget når man bare bruger den remote control der følger
med.

Michael

Fra : Steffen

Dato : 18-10-01 09:34

Jeg anbefaler helt klart Pontis SP600.
Man kan enten vælge at have 2 M kort, eller 1 lashRAM kort og 1 MM kort. Den
har spil som man nemt kan hente fra nettet, lyden er fremragende, men jeg
gav 2500kr. for min, om prisen er sunket ved jeg ikke.

Mvh. Steffen
Søren Pedersen <zapzone@cyberdude.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dImz7.2333$YP6.291169@news000.worldonline.dk...

Fra : Edling

Dato : 21-10-01 13:19

Lige et ?

Kan de der flashkort bruges til at gemme filer og ect. i digi-kameraer ?

Hamsjæl