Fisk og fri
Fra : Claus

Dato : 14-12-00 00:12

Selvom jeg bestemt ikke bryder mig særligt om den redaktionelle linie
på bladet fisk&fri, så er jeg en af dem der læser alt hvad de kan
komme i nærheden af, af stof om lystfiskeri.
Jeg vil dog ikke abonnere på bladet, og derfor er jeg nødsaget til at
holde øje med hvornår det er at finde på hylderne i diverse kiosker.
Min erfaring med dette er, at bladet udkommer utroligt ustabilt. Ofte
mere end en uge forsinket, og denne måned næsten to uger!
Er der andre der har samme erfaringer?

Claus

Fra : N/A

Dato : 26-12-00 20:00

Fra : Stefan Lund

Dato : 26-12-00 20:00

Jeg har oplevet det samme, men det var nu ikke derfor jeg holdt op med at
læse Fisk og Fri.
Jeg opsagde mit abb. idet bladet efterhånden var blevet til et stort
reklameblad. Jeg har til tider haft svært ved at se forskellen på en reklame
og en artikel i deres blad.
HVER gang de anmelder f.x. et nyt hjul, så er det altid revolutionerende og
extremt godt. Der er aldrig noget negativt, og derved forsvinder (efter min
mening) lidt af pointen ved at anmelde udstyr.

Stefan

Fra : Claus

Dato : 26-12-00 20:48

Det er det man kalder luder-journalistik:
Man laver en aftale med en annoncør om at der bliver købt en større
annonce i et bestemt nummer af bladet, og til gængæld skriver bladet
så en "artikel" der omtaler det annoncerede produkt i rosende
vendinger.
Typisk en metode der bliver brugt af blade der tænker kortsigtet i
penge, i stedet for at lave et hæderligt blad man har lyst til at
købe.
Dette er helt typisk for bladet Fisk&Fri...

Claus