DOS hjælp!!
Fra : Birte

Dato : 17-10-01 19:38

Hej NG
Er der en som ved hvor man finder DOS 6.x på NETTET. ??
Jeg tror det er nødvendigt installere det, for at komme i kontakt med et
parallelt CDROM drev, på en bærbar PC'er.
På forhånd 1000 tak.
vh Birte

Fra : Peter Ravn

Dato : 18-10-01 01:34

Ja gå ind på www.bootdisk.com

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Birte

Dato : 18-10-01 05:54

Tak for linket, men er der en fuld dosversion? Eller er det bare mig som
ikke kan se??
vh Birte

Fra : [TBC]Franke

Dato : 19-10-01 14:38

Du skulle ikke have brug for en DOS for at klare det problem. En Windows 98
eller ME startdiskette er udstyret med en CD-ROM driver der virker til stort
set alle, der kører parallelt eller på IDE interface.

Fra : Birte

Dato : 19-10-01 20:23

Hvordan finder man sådan en driver, jeg har da selvfølgelig opstartet
PC'eren, efter fdisk, med en WIN98 startsdiskette, men det hjælper mig ikke,
og jeg har også installeret driveren til drevet (Freecom).
vh Birte

Fra : Peter Ravn

Dato : 19-10-01 23:55

Når den står med tre valgmuligheder vælger du opstart med cd-rom
understøttelse.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Birte

Dato : 20-10-01 02:55

Hej Peter
Det er lige sådan jeg gør, men ingen cdrom drev fundet, siger den

Fra : Peter Ravn

Dato : 20-10-01 13:20

Så kan jeg ikke se anden mulighed end at du prøver at ringe til mig og så
finder vi ud af hvordan du gør. Ring på 64412361, bedst efter kl. 17.00

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Birte

Dato : 21-10-01 19:37

Hej Peter
Tak for tilbudet med et ring, men det bliver nok ikke før sidst i den
kommende uge, og tidspunktet passer mig fint

Fra : Peter Ravn

Dato : 22-10-01 16:19

I orden

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Birte

Dato : 27-10-01 06:40

Hej Peter
Den bærbare er blevet afhentet, så denne gang fik jeg ikke brug for din
hjælp, men endnu engang 1000 tak for indsatsen, og rigtig god weekend
vh Birte
Reersø

http://www.reersoe.dk/birte/index.html