Automatisk Scroll i en TextBox
Fra : Chris Petersen

Dato : 17-10-01 19:31

Hej ng

er den en der kan sige mig hvordan man får en TextBox til automatisk at
Scrolle med ned af efterhånden som teksten render unden for synsfeltet

På forhånd tak

Chris

Fra : Carsten Jessen

Dato : 18-11-01 21:34

"Chris Petersen" <chrispetersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er den en der kan sige mig hvordan man får en TextBox til automatisk at
> Scrolle med ned af efterhånden som teksten render unden for synsfeltet

Hej Chris
Jeg har ikke efterprøvet det, men jeg vil tro at du under "Change" eventen
kan sætte "value" egenskaben til dens max værdi. Så vidt jeg husker er max.
værdien altid den samme ligemeget hvor meget der står i textboxen.

MVH Carsten

Fra : Vestergaard

Dato : 04-12-01 17:15

I kan bruge det her:

Text1.Selstart = Len(Text1.Text)

Så går den automatisk til sidste "tegn" i textboksen

Jacob S. V.