Big Game fiskeri på New Zealand
Fra : Peter Larsen

Dato : 05-12-00 13:32

Hej Alle,

Jeg er igang med at planlægge en tur til New Zealand for at "Big Game"
fiske.

Jeg har derfor brug for Jeres hjælp.

1)
Hvornår er det "højsæson" for big game fiskeri ?

2)
Hvilken del af øen er bedst ?

3)
Er der nogle turarrangører herhjemme ?

4)
Hvis nogen af Jer har været dernede vil jeg selvfølgelig meget gerne
høre om jeres erfaringer.

5)
Gode Internetadresser I måtte have omkring fiskeriet !

6)
Der var en udsendelse fra DR2 d. 06.06.2000 kl. 19.50 der hed :
"Ude i naturen : Fiskedagbøger fra New Zealand"
Den blev genudsendt på DR1 05.07.2000 kl. 19.00

Er der nogen der har optaget den og som jeg kan låne den af i et par
dage ?

7)
Alt andet relevant information

På forhånd tak

Peter Larsen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 05-12-00 16:59

On Tue, 05 Dec 2000 12:32:05 GMT, plarsen@post5.tele.dk (Peter Larsen)
wrote:

>5)
>Gode Internetadresser I måtte have omkring fiskeriet !

Hej Peter. Prøv dette link:

http://www.fishingpro.co.nz/

De har også link til andre steder.

Mvh. Brian

Fra : Webmagasinet Sportsf~

Dato : 05-12-00 17:04

>Alt andet relevant information
>
>På forhånd tak
>
>Peter Larsen

Hej

Der er masser af relevant information om Big Game fiskeriet på
Webmagasinet Sportsfiskeri på opasia.dk. Klik ind på vores Rejs & Fisk
sektion, hvor der er 4-5 artikler om netop dette emne.

Med venlig hilsen
Webmagasinet Sportsfiskeri på Opasia.dk
http://www.opasia.dk/sportsfiskeri

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 05-12-00 17:04

>5)
>Gode Internetadresser I måtte have omkring fiskeriet !

Og lige en mere:

http://marlinfishing.co.nz/

Fra : affe

Dato : 05-12-00 18:03

"Peter Larsen" <plarsen@post5.tele.dk> skrev i meddelandet
> [...]
> Den blev genudsendt på DR1 05.07.2000 kl. 19.00
>
> Er der nogen der har optaget den og som jeg kan låne den af i et par

Tycker det är synd om du bara skall ägna dej åt "Big Game" fiske, Nya
Zeeland har ju så mycket annat fiske att erbjuda också, det är väl en av
världens bästa fiskeöar om jag har förstått saken rätt.

Jag skulle åka dit hösten -98 men resan blev tyvärr inställd för det var för
lite intresse, jag hoppas verkligen att du kommer iväg och att du kan lägga
in rapporter om resan när du kommit hem.

Lycka till med resan.

/Affe