havfisketur ??
Fra : kim vibe

Dato : 04-12-00 11:59

hej alle, jeg ville geren ud og fiske de, 28 eller 29 dec. men jeg kan ikke
finde nogen pladser på dem jeg har ringet på, så hvis der er noget der
kender en båd med plads på ville jeg blive glad, jeg skal bare bruge en
plads.
MVH kim Vibe

Fra : Erik Thorsen

Dato : 04-12-00 12:59

"kim vibe" <kv@lundbeck.com> skrev i en meddelelse

> jeg skal bare bruge en plads.

Plads? Hvis det er til din kæreste, så finder vi ud af det
hilsen erik thorsen

Fra : Alex Linaa

Dato : 04-12-00 13:20

> [...]
> finde nogen pladser på dem jeg har ringet på, så hvis der er noget der
> kender en båd med plads på ville jeg blive glad, jeg skal bare bruge en

Kunne du ikke komme det lidt nærmere, om du ønsker at stævne ud fra
Hanstholm, Helsingør, eller Port Salut?
Det ville gøre det noget lettere for dem der eventuelt kunne hjælpe.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : kim vibe

Dato : 04-12-00 14:39

"kim vibe" <kv@lundbeck.com> wrote in message
> hej alle, jeg ville geren ud og fiske de, 28 eller 29 dec. fra Helsingør
ellerandet steds på sjælland men jeg kan ikke