KMail, hvor befinder mine mail sig
Fra : Willow_

Dato : 16-10-01 17:52

Da jeg meget gerne vil lave en lille back-up af mine mails, har jeg søgt
computeren igennem fra top til tå for at finde hvor KMail gemmer mine
mails. Men jeg har ikke kunnet finde stedet :(

Og så kommer mit spørgsmål. Hvor gemmer KMail mine mails?

--
Mvh, Regin Larsen
http://opia.dk - http://givetklik.dk - http://rammen.dk

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 16-10-01 17:59

Willow_ wrote:

> Og så kommer mit spørgsmål. Hvor gemmer KMail mine mails?

De ligger i $HOME/Mail
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Willow_

Dato : 16-10-01 18:03

Thomas Overgaard wrote:

> De ligger i $HOME/Mail

Jaja, der kan man bare se hvor godt jeg har søgt. Tak for det.