Kan nogen hjælpe?
Fra : Finn Jensen

Dato : 16-10-01 11:25

Hej,

Vores fiskeklub har en hp på http://www.pirken.dk/ .

Problemet var at en del af vores medlemmere ikke kunne bruge/se siden så vi
satte en forside ind som fortalte at siderne benytter JavaScripts og
StyleSheet.

Jeg kan ikke finde nogen grund til at flere af vores medlemmere ikke kan se
siden for de rapporter videre til kasseren som ikke har internet adgang og
han parrorterer videres til vores sekretræ som så henvender sig med en halv
vind til mig.

Vil nogle af Jer gå ind på siden og kigge hvad der kan være i vejen?

Hvis ikke en løsning bliver fundet så skal vi have en ny hjemmeside fordi en
lille håndfuld ikke kan se siderne, sikkert på grund af gamle browsere der
ikke er opdateret. For at sige det til folk, det går jo virkelig ikke ?

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : jopa

Dato : 16-10-01 12:21

"Finn Jensen" skrev .
> Vil nogle af Jer gå ind på siden og kigge hvad der kan være i vejen?

Fungerer fint her i IE 5
Problemer med menuen i Netscape 6. Første gang jeg gik ind på siden var der
ingen menu, men nu er den der men den ser dog ikke optimal ud (kan dog
navigere)

ps: er du den Finn der siger at alle dine sider validerer ?
Denne gør bestemt ikke

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-10-01 12:39

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev i en meddelelse

> ps: er du den Finn der siger at alle dine sider validerer ?

Joo..men det er heller ikke min side

> Denne gør bestemt ikke

Prøv:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.pirken.dk%2F&charset=%28d