Diverse pelse
Fra : Carsten

Dato : 24-11-00 13:52

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man opbevare pels fra feks. kanin,
eller hvordan det skal behandles, så det ikke kommer til at lugte. Pelsen
skal bruges til fluebinding.

Hilsen Carsten

Fra : N/A

Dato : 24-11-00 19:08

Fra : Janne Anderstedt

Dato : 24-11-00 19:08

Ett litet tillägg.
Skinnet får inte ha legat för länge efter flåning och så tvättar jag det
noga i en tvållösning (YES). Ej över 37 gradigt vatten.
Janne A