p&t drive-in
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 23-11-00 18:08

Jubii, jeg er åbenbart ikke den eneste der har utrolige dårlige erfaringer
med drive-in i Lynge...Det har undret mig meget, at det er så sjældent, at
man ser en levende fisk... Men der har nu været en del døde.....Jeg kan
absolut ikke anbefale nogen, at fiske der overhovedet.... Henrik Rasmussen

Fra : Henrik Møller

Dato : 24-11-00 13:09

Har kun været der en enkelt gang

Søen ser jo umiddelbart ok ud, men fangede nu ikke noget. Og så for den sags
skyld heller ikke nogen andre der fangede noget..

Hvis der er nogen der er til de lidt mindre søer var Poppelsøen i Ballerup
nu ikke så dårlig. Havde 4 fisk på på 4 timer. Sidemanden tog en meget meget
flot bækørred på en ca 3 kg.

Men søen er altså ikke så stor.

vh
Henrik