Hvad pokker gør jeg? Råd søges.
Fra : Tina

Dato : 15-10-01 23:52

Hej gruppe

Har læst lidt med fra sidelinien et stykke tid, for lige at lure stemningen
herinde.

Så jeg starter med at fortælle lidt om mig selv:

Jeg er 27 år, har haft flere faste kærester gennem tiden, og har gjort mig
mange erfaringer på dét område... (en viste sig at være psykopat, en viste
sig at være Jehovas Vidne, mv). Har ikke haft en kæreste i lidt over et år
nu. Et løst forhold omkring jul, var det sidste. (En af mine venner... Vi
kunne pludselig ikke holde fingrene fra hinanden, uden at være forelskede i
hinanden. Det løb ret hurtigt ud i sandet, men vi har stadig et kanon
venskab). På det seksuelle område har jeg også gjort mig en del erfaringer,
så det er ikke dér, hunden ligger begravet lige nu....

Sagen er den, at jeg her i weekenden har været til et "træf" for en bestemt
interesse. Hvilke vil jeg ikke komme ind på, da der derved vil være mange
mennesker der blot ved mit navn og det træf ved, hvem jeg er.

Lige inden weekenden er overstået, falder jeg i snak med en ok sød fyr, jeg
ikke rigtig har lagt mærke til før. Da vi er en stor gruppe menensker der
skal ud og spise søndag aften, kører jeg med ham + et par af hans venner i
hans bil. Vi snakker lidt mere sammen under køreturen, og jeg kan tydeligt
mærke hans interesse for mig. Hele eftermiddagen har han lignet en lille
forelsket skoledreng, når han har snakket med mig.
Vi sætter os så ved siden af hinanden i restauranten, og sjælden er jeg
blevet SÅ forkælet. Al etikette blev overholdt
Da det viser sig, vi ikke bor mere end nogle få kilometer fra hinanden,
kører han mig hjem bag efter. Vi stiger begge ud, får min bagage ud af
bilen, og skal til at sige farvel. Det bliver til et give hånd/knus-noget.
(Starter som et håndtryk, udvikler sig til et knus). Står og snakker lidt
bag efter, om alt muligt.
Og dum som jeg er, glemmer jeg at få fyrens telefonnummer, eller lave en
anden aftale med ham. Han er vist også lidt i tvivl, om han skal spørge,
eller hvad. Så jeg kommer op til mig selv, uden telefonnummer, kun vidende,
hvilke vej han bor på, + hans fornavn og begyndelsesbogstav i efternavnet...
Resten af efternavnet er jeg alt for træt til at huske).
Finder ham så på krak, + hans profil inde på Dating. (Han har ikke logget
ind i omkring en måned, men har haft profilen i 1½ år) Han er single :)

I har jo nok gættet, at jeg er faldet for ham.... Kan slet ikke få ham ud af
hovedet.

Så hvad gør jeg? Griber knoglen og ringer til ham? "Hej, det er mig du kørte
hjem i søndags. Jeg synes vi snakkede så godt sammen, så jeg tænkte på, om
vi skulle mødes igen?"
Eller lader jeg være?
Eller hvad???

Alt modtages med kyshånd.

Hilsen

Tina

--
Husk at gøre et menneske glad hver dag.
-Det må godt være dig selv.

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 00:09

Tina skrev:

> [...]
> er mig du kørte hjem i søndags. Jeg synes vi snakkede så godt
> sammen, så jeg tænkte på, om vi skulle mødes igen?"

Det er nemlig lige hvad du gør!

Hvo intet vover intet vinder!

--
Hilsen Tomas O. Foreningen For Flirtens Fremme:
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 16-10-01 00:37

"Tina" <misstina_dk@hotmail.dk> skrev i

> Så hvad gør jeg? Griber knoglen og ringer til ham? "Hej, det er
> mig du kørte hjem i søndags. Jeg synes vi snakkede så godt
> sammen, så jeg tænkte på, om vi skulle mødes igen?"

Selvfølgelig - go for it!!

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Gitte Beyer

Dato : 16-10-01 06:14

Hejsa

> [...]
>hjem i søndags. Jeg synes vi snakkede så godt sammen, så jeg tænkte på, om

Ring!

MVH
Gitte

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 16-10-01 09:29

Hej!

Ring, for guds skyld! Det var ca. sådan det gik med min kæreste! Vi mødtes
bare til en konfirmation :)

Hvis du venter for længe bliver du bare endnu mere i tvivl =)

Mvh
Michael Falkenberg

Fra : Leo Lummerkrog

Dato : 16-10-01 11:30

> Så hvad gør jeg? Griber knoglen og ringer til ham?

Selvfølgelig, men...

>"Hej, det er mig du kørte
> hjem i søndags. Jeg synes vi snakkede så godt sammen, så jeg tænkte på, om
> vi skulle mødes igen?"

Hvis du ikke har lyst til at være helt så direkte i første omgang, kan du jo
begynde med at sige, du har mistet et tørklæde, en mobiltelefon eller noget
andet, og så spørge, om han mon har fundet det i sin bil...

I sin tid kørte jeg min nuværende kæreste hjem fra en fest - til alt held
glemte hun sin jakke i bilen

Fra : WeirdLabs

Dato : 16-10-01 11:43

> [...]
> andet, og så spørge, om han mon har fundet det i sin bil...
>
> I sin tid kørte jeg min nuværende kæreste hjem fra en fest - til alt held

Ring, for fanden !

Og, som Leo sagde, find bare på én eller anden lam undskyldning. (intet
personligt, Leo)
-Gerne så tåbeligt som muligt, så det er indlysende for ham at det netop ER
en undskyldning for at ringe til ham. Dét skal nok få sat gang i
tingene...... *gf*

Held og lykke

WeirdLabs (aka Bonkers)

Fra : Tina

Dato : 16-10-01 13:51

Hej igen

Ok, alle er enige om, at jeg skal ringe til ham...

Kan jeg tillade mig det, når jeg nu selv har fundet hans telefonnummer?

At komme med en undskyldning for at ringe til ham, bliver lidt svært, da der
umuligt kunne være fladet noget ud af dem under turen, + jeg ikke havde
nogle lommer, smykker, tørklæder etc. på mig. Så det bliver vist den direkte
vej

Hvordan ville I fyre have det, hvis I havde kørt en pige hjem, og I knap nok
kendte hende, selv fandt jeres telefonnummer, og ringede til jer?
Ville I føle det påtrængende? Eller ville det være en glædelig overraskelse?

Tina

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 16-10-01 14:39

Hej Tina!
Jeg ville da tage det som et kompliment! Hvis han er single og det virkede
som om der var noget den aften, kan han da umuligt synes det er påtrængende!
Jeg synes helt sikkert du skulle gøre det! Hvis han sidder og tænker det
samme om dig, sker der aldrig noget! Og det kan da aldrig skade at forsøge!

Jeg håber du prøver!

Held og lykke!

Mvh
Michael Falkenberg

Fra : Anita

Dato : 16-10-01 15:00

"Tina" <misstina_dk@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Tina

Sikke en glad historie. Det er altid dejligt at høre om.

> Ok, alle er enige om, at jeg skal ringe til ham...

Jeg kom dog til at tænke på at han jo også ved hvor du bor, så hvem ved om
han pludselig kigger forbi eller ringer til dig?

> Kan jeg tillade mig det, når jeg nu selv har fundet hans telefonnummer?

Jeg ved at jeg ikke ville bryde mig om det, men nu er jeg jo også en pige.
Men hvad med at smide et brev ind til ham? Eller sende en sms hvis du fandt
hans mobilnummer. Så kan han jo afgøre om han har lyst til videre kontakt.

> [...]
> umuligt kunne være fladet noget ud af dem under turen, + jeg ikke havde
> nogle lommer, smykker, tørklæder etc. på mig. Så det bliver vist den

Behøver du anden undskyldning end at han virkede rigtig sød? Det kan han da
kun blive smigret over at få at vide.

> [...]
> kendte hende, selv fandt jeres telefonnummer, og ringede til jer?
> Ville I føle det påtrængende? Eller ville det være en glædelig

Det kommer jo an på om hun/han var noget for mig eller ej.

Venlig hilsen Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 15:22

Tina skrev:

> Ok, alle er enige om, at jeg skal ringe til ham...

Jeps

> Kan jeg tillade mig det, når jeg nu selv har fundet hans
> telefonnummer?

JA!

> [...]
> under turen, + jeg ikke havde nogle lommer, smykker,
> tørklæder etc. på mig. Så det bliver vist den direkte vej

Du har ikke brug for en undskyldning...

> Hvordan ville I fyre have det, hvis I havde kørt en pige
> hjem, og I knap nok kendte hende, selv fandt jeres
> telefonnummer, og ringede til jer? Ville I føle det
> påtrængende? Eller ville det være en glædelig overraskelse?

Hvis der var en gnist (må da have været sidne du tager sådan på
vej ikke? *S*)og i begge er single vile jeg blive glædeligt
overrasket. Ring så! *G* Vi glæder os til at høre hvad der skete.

--
Hilsen Tomas O.
Mangler et sted at bo fra 01.01.02

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-10-01 15:41

Tina wrote:

> [...]
> kendte hende, selv fandt jeres telefonnummer, og ringede til jer?
> Ville I føle det påtrængende? Eller ville det være en glædelig overraskelse?

Kommer da an på hvordan det foregående samvær med pigen er
forløbet (svinger godt sammen? fælles interesser? og så vidre),
og på om jeg er ledig på markedet.

Hvis der er problemer med førstnævnte, så ville det jo blive
nødvendigt at finde på undskyldninger for ikke at mødes med
pigen igen. Hvis er er problemer med sidstnævnte, så kan det
måske være lidt svært at få det gjort klart for pigen, at man
altså ikke er ledig, på en elegant måde.

Men ingen af delene passer på din situation, så bare se at
tage kontakt til ham.

--
Peter Knutsen

Fra : WeirdLabs

Dato : 16-10-01 18:54

Hvo intet vover, intet vinder...........

Fra : Dick

Dato : 16-10-01 21:48

16 Okt 2001 14:51:28 , skrev "Tina" <misstina_dk@hotmail.dk> i
dk.snak.seksualitet:

> [...]
>kendte hende, selv fandt jeres telefonnummer, og ringede til jer?
>Ville I føle det påtrængende? Eller ville det være en glædelig overraskelse?

Især hvis det var en pige man selv var interesseret i, (og her lader det
jo til at den fyr du har truffet også var interesseret i dig), så ville det
da være en ualmindelig glædelig overraskelse.

Jeg tror faktisk jeg ville danse henrykt rundt og udbryde "Yes - yes - yes -
hun ringede !"

Så forspild ikke chancen, se at få ringet ...

Fra : Tina

Dato : 16-10-01 15:38

Øv, altså......

Endelig falder jeg for én......

Hans profil var lige online, så jeg smed hurtigt et brev til ham om, at jeg
ærgede mig lidt over, vi ikke havde udvekslet telefonnumre...

Efter 5 min. var hans profil blevet ændret, så der nu står, profilen ikke
længere er aktiv, da han har fundet en sød kæreste..... *suk*

Jeg kommer sq altid en postgang for sent....

Hilsen

En tirst Tina

Fra : Straydog

Dato : 16-10-01 18:27

Tina skrev i meddelelsen
<3bcc462f$0$42110$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>
>Efter 5 min. var hans profil blevet ændret, så der nu står, profilen ikke
>længere er aktiv, da han har fundet en sød kæreste..... *suk*

hvad fanden sker der? helt ærligt I havde ikke lavet noget, så det kan ikke
have været panik over at han følte sig i klemme over noget som helst. Hvis
han ville flirte med dig den ene dag, så vil han stadig. Han har jo ikke
fundet en "sød kæreste" i den korte periode siden i sås sidst. Rig dog
alligevel og find ud af hvad det handler om. Du har ikke noget at tabe - og
hvis han har fundet en eller anden, så må du jo bare tage ham fra hende.
Hvis du ikke gør det, så vil du bare føle dig som en kylling!!! Og du får
ham jo 100% ikke hvis du ikke gør noget. Jo hårdere kamp jo sødere er
sejren. Og nu har du intet at tabe, så kan du jo være helt rolig.

Lad være med at være trist, gå i krig!

Stray

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 18:38

Tina skrev:

> [...]
>
> Efter 5 min. var hans profil blevet ændret, så der nu står,
> profilen ikke længere er aktiv, da han har fundet en sød

Øh... ikke helt forstået... var der ikke en gnist mellem jer to
de I kørte hjem?

Har han ikke svaret dig på det brev?

Ændrede han bare profilen uden at skrive til dig?

Fra : Steen

Dato : 16-10-01 19:00

"Tina" <misstina_dk@hotmail.dk> wrote in
> [...]

>ikke længere er aktiv, da han har fundet en sød kæreste..... *suk*
>
>Jeg kommer sq altid en postgang for sent....

Tænk positivt! Det kunne være at det var dig han skrev om, ikke *S*

Ring nu bare til ham, hellere en gang for meget end en gang for lidt, det
er altid et forsøg værd.

Jeg kan fortælle dig af egen erfaring at jeg selv altid har været ALT for
tøvende og derfor ikke har fået en kæreste før sent i livet, jeg kan kun
derfor kraftigt opfordre til at du bare tænker positivt og ringer til
ham...og så simpelthen siger at du er interesseret i ham og er interesseret
i at mødes med ham igen...men så samtidig lige tjekke om han har en anden i
tankerne end dig. På mig lyder det som at I har haft det godt sammen, og
det KAN da være at han er længere i tankerne end du selv er....

har du tænkt over den mulighed?

Hilsener fra Steen

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-01 19:58

"Tina" <misstina_dk@hotmail.dk> wrote in message news:3bcc462f$0$42110$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Øv, altså......

Jeg snipper lige og svarer både Tina og gutterne i tråden

Wouww, rolig nu Straydog, Tomas og Steen, det er da meget
muligt at han allerede var optaget da de kørte i bil hjem, men
glemmer i det at de måske bare har flirtet lidt?
Gnisten var der måske nok på et eller andet plan, men hvis han
har fået sig en kæreste så er det da en ærlig sag, ikk? (Det er
da også ret tænkeligt at eftersom hun siger han ikke har brugt
den dating profil i 1½ måned at han bare ikke lige har fået den
opdateret *S*)

Til Tina, de havde ret i at du bare skulle ringe til ham, men nu
lader det da umiddelbart til at han er optaget til anden side..
Han er dog klar over din interesse nu hvor du har skrevet til
ham, så næste træk bør være fra ham.. Ellers bare se at komme
videre i livet... Der er ikke kun en spandfuld, men et helt land
fuld af fyre der ude ,-)

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 20:53

John Sahl skrev:

SNIP
> [...]
> se at komme videre i livet... Der er ikke kun en spandfuld,
> men et helt land fuld af fyre der ude ,-)

Læs lige dette citat fra hendes indlæg:
>Sagen er den, at jeg her i weekenden har været til et "træf" for
>en bestemt interesse.

Så nej der er nok ikke et helt land fuld

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-01 21:17

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns913CDDDD82812vampyre@teledanmark.dk...
> Læs lige dette citat fra hendes indlæg:

Læs det lige selv

> Så nej der er nok ikke et helt land fuld

"træf" og "bestemt interesse" Som kan være noget som katte,
hunde? kanariefugle? eller modelbilder Der er vist ingen
der har snakket om Det Sorte Selskab eller noget i den stil, vel?

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 21:36

John Sahl skrev:

> [...]
> hunde? kanariefugle? eller modelbilder Der er vist ingen
> der har snakket om Det Sorte Selskab eller noget i den stil,

Nå hun nu skriver det sådan og herinde er det nok noget med sex
tror du ikke?

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-01 21:41

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns913CE5268AA51vampyre@teledanmark.dk...
> Nå hun nu skriver det sådan og herinde er det nok noget med sex
> tror du ikke?

Næh du, det tror jeg faktisk ikke, men det kan Tina vel selv
fortælle os ,-) (Jeg tror nu heller ikke det er modelbiler *G*)

Fra : Tina

Dato : 16-10-01 22:22

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
>

> Næh du, det tror jeg faktisk ikke, men det kan Tina vel selv
> fortælle os ,-) (Jeg tror nu heller ikke det er modelbiler *G*)

Det er IKKE noget med sex..... Men hvis jeg fortæller stort mere, ville
omkring 600 mennesker med det samme vide, hvem jeg var. Og dét er jeg ikke
interesseret i.
Træffet er kun én weekend om året, og har med et par specielle interesser at
gøre (det har STADIG ikke noget at gøre med sex), som gør, at vi ikke er
specielt mange piger.

Tina

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 22:59

Tina skrev:
SNIP
> [...]
> specielle interesser at gøre (det har STADIG ikke noget at
> gøre med sex), som gør, at vi ikke er specielt mange piger.

Fint jeg tror jeg godt kan gætte det siden du siger det på
den måde men din hemmelighed er sikker med mig

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-10-01 11:21

"Tina" <misstina_dk@hotmail.dk> wrote in message news:<3bcca4f6$0$42079$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
> gøre (det har STADIG ikke noget at gøre med sex), som gør, at vi ikke er

Sandsynligheden for at alle 600 skulle læse DSS er vel ikke særlig
stor, og selv hvis de gjorde hvad så? Du er en sød pige, og har alt at
vinde og intet at tabe. Ikke fordi jeg ligefrem skal opfordre dig til
at forsøge at ødelægge hans forhold til sin nye kærste, men det er vel
ikke forbudt at tage vare om sig selv først.

Du behøver vel heller ikke nødvendig vis finde en der kender til din
hobby. Min kone kendte f.eks. ikke noget til det da vi mødtes, og nu
er hun da også en af dem der plejer (i år var undtagelsen) at komme på
træffet. Det vil da være lige så godt at finde en udefra som du så kan
introducere til din hobby.

MVH
Lars

Fra : Tina

Dato : 16-10-01 21:28

> [...]
> da også ret tænkeligt at eftersom hun siger han ikke har brugt
> den dating profil i 1½ måned at han bare ikke lige har fået den

Præcis!

> [...]
> lader det da umiddelbart til at han er optaget til anden side..
> Han er dog klar over din interesse nu hvor du har skrevet til

Fik brev tilbage fra ham lidt senere her til aften. Sagen er den, at han i
sidste uge var begyndt at se en sød pige, som han havde været lun på længe,
og derfor valgte at satse på hende. Det kan jeg godt forstå

Ellers bare se at komme
> videre i livet... Der er ikke kun en spandfuld, men et helt land
> fuld af fyre der ude ,-)

Hehe, ja, men bare ret sjældent, at de fyre jeg falder for, også falder for
mig.....

Tak for dit svar til de tre gutter

Tina

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 21:42

Tina skrev:

SNIP
> Fik brev tilbage fra ham lidt senere her til aften. Sagen er
> den, at han i sidste uge var begyndt at se en sød pige, som
> han havde været lun på længe, og derfor valgte at satse på
> hende. Det kan jeg godt forstå

ja men øv

SNIP
> Hehe, ja, men bare ret sjældent, at de fyre jeg falder for,
> også falder for mig.....

Den historie linger min*GGG* sjældent de piger jeg falder for
falder for mig

> Tak for dit svar til de tre gutter

Selv tak da

Fra : Henning

Dato : 20-10-01 07:02

> Hehe, ja, men bare ret sjældent, at de fyre jeg falder for, også falder
for
> mig.....

Ups, jeg kender det, jeg falder for kvinder, der ikke
falder for mig, alligevel lever jeg på 22 år sammen med
en kvinde jeg elsker, hvordan? Jo jeg lukkede ikke af
for muligheden, da jeg opdagede en kvinde, jeg ellers
ikke havde bemærket på den måde, viste hun var
forelsket i mig *GGGG*
Så Tina! Se efter tegn på kærlighed rettet mod
dig og giv det en changse

MVH
Henning

Fra : Claulle

Dato : 20-10-01 01:01

Hej Tina.

Har læst tråden og er ked af at enden blev som den blev.
Jeg er nu ret sikker på at næste gang vil folk herinde stadigt svare at du
skal go-for-it. Hvad har du at miste? Det allerværste der kan ske er at
makkeren siger nej eller fortæller dig at han her en kæreste.... Det er
trods alt lidt nemmere at forholde sig til en tvivlen hvor man sætter en
masse fluer i hovedet på sig selv. Jeg tror at når man bliver gammel og
sidder bag sin antikke PC og tenker tilbage på sin ungdom at man nok godt
kan få et godt smil frem hvis man sørger for at gøre nu, hvad man gerne vil
(bare så længe at andre ikke lider skade af det). Tør nogle ting, få lidt
skrammer og sådan.... og kom dig over dem igen. Spring ud i livet !!! Vis at
du står ved dig selv og at du tør! Sorry at jeg lyder så overklog men for
fanden hvor jeg allerede nu fortryder at jeg selv på ca samme bekostning,
har smidt 4 år væk af mit liv ved at være bange og usikker. Nu gælder det
sgu om at leve! Frem for alt : Lyt til din intuition...og lær at turde følge
den! (svær process, men det betaler sig, tro mig)

> Husk at gøre et menneske glad hver dag.
> -Det må godt være dig selv.

Du har fat i den lange ende der ...

Med all lykkeønskninger fremover