Ku godt bruge lidt forbøn
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-10-01 22:52

Jeg kunne godt bruge lidt forbøn til at føle tryghed, jeg har været igennem
meget, og trænger til at komme fri.

Ole

Ole Madsen

http://www.creationdays.dk - The Gap Theory Page
http://www.danmarkforjesus.dk
http://www.israelnu.dk - nyheder og artikler

Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 16-10-01 11:43

Ole Madsen wrote:

> Jeg kunne godt bruge lidt forbøn til at føle tryghed, jeg har været igennem
> meget, og trænger til at komme fri.
>
> Ole

Hej Ole

Jeg kender en god sang om bøn, jeg håber at den kan hjælpe dig. Se:
http://www.folkekirken.dk/STIFTER/helsing/gladsaxe/lindehoj/sang_32.htm

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 16-10-01 19:03

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt bruge lidt forbøn til at føle tryghed, jeg har været
igennem
> meget, og trænger til at komme fri.
>
> Ole

Kære himmelske Far. Du som hører og ser og kender alle, du kender også Ole
og hvad han har været igennem og hvad der binder ham. Dit Ord lover aldrig
at svigte eller forlade ham og nu beder jeg i Jesu navn, at Helligånden må
fylde Ole med den tryghed, fred og frihed han ønsker. Jeg beder om at dine
faderarme må omslutte ham, så han mærker hvor højt du elsker ham som dit
barn. Vi takker for at Ole er frelst af din nåde og kærlighed og du nu ser
til hans behov. Det beder jeg om i Jesu navn.

Ernst

Fra : Christian Henriksen

Dato : 22-10-01 21:14

Kære Gud - evige alfader for menneskeheden - jeg beder dig om du vil se
efter Ole, og holde din hånd over ham - og ikke lade flammen i hans hjerte -
Jesus Kristus gå ud. Jeg vil gerne bede for Ole, at han først og fremmest må
kende dig, men også at han trods alle problemer og eventuelle ubehagelige
minder - må få tilgivelse hos dig. Jesus Kristus sagde engang "Kom til mig,
alle I, som slider jer trætte og bærer tunge byrder, og jeg vil give jer
hvile." (Mat11,27-28). Jeg beder til at dette også må gælde for Ole som i
sin svaghed kommer til dig. Ole fortjener ikke kun dette på grund af sin
tro, men også på grund at han grundlæggende er et menneske som er godt, hvad
han har gjort er måske ikke blevet besvaret på en for ham positiv måde - jeg
vil bede til at du - evige Gud vil hjælpe ham til at finde fred med sig selv
og sine omgivelser - at han må finde fred i troen på Jesus Kristus. Hellige
fader - vær med ham når han hviler - velsign ham og hans hus, og alle hans
kære, vær for ham den evige og kærlige fader som du er for mig - og lad ham
vide at der bliver bedt for ham, og at han med alle sine mangler/problemer
har en ven i Kristus, og os kristne, lad ham komme til os efter hjælp, sådan
som jeg selv har haft brug for det engang. Lad ikke hans troens kilde tørre
ud, men velsign ham og hjælp ham til at finde glæden og kærligheden igen.
Kærlig Hilsen Christian.

Med de bedste hilsener og et håb om at du må komme over de svære perioder i
dit liv.
Christian Henriksen

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-10-01 20:10

Tak for forbøn Christian, det har været lidt svært, og har ikke just gået
som det skulle, men Gud skal nok føre det igennem

Ps 107

Ole

Fra : Christian Henriksen

Dato : 25-10-01 00:39

Kære Ole, jeg ved selv hvor meget det betyder, så det er intet at takke
for - føl dig fri til at skrive, hvis der nogensinde er noget du har brug
for at snakke eller skrive om - som jeg allerede har sagt, vi er der for
dig...

Hilsen Christian

Fra : Lars Andersen

Dato : 24-10-01 17:13

"Christian Henriksen" <jenhen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Gud - evige alfader for menneskeheden - jeg beder dig om du vil se
> efter Ole, og holde din hånd over ham - og ikke lade flammen i hans hjerte...
[snip]
> Kærlig Hilsen Christian.

Amen!
--