T28 software
Fra : Sørensen

Dato : 15-10-01 21:25

Hvilken software kan bruges til at unlocke en ny T28 fra wanna-save. Det er
ikke lykkes med ATR 5,3 så er der et andet program, som kan låse den op. Jeg
har kablet, som skal bruges.

Sørensen

Fra : Morten Jensen

Dato : 15-10-01 21:59

> [...]
er
> ikke lykkes med ATR 5,3 så er der et andet program, som kan låse den op.

Hvad skriver den af feljmeddelelse? Hvis den skriver T1X detected og så
fejl, så skal du bruge Ericsson 310 istedet...Dette plejer at hjælpe...

Vil ikke skrive hvad det ellers kan være da ovennævnte plejer at hjælpe i
99% af alle tilfælde...

Morten

Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
Nokia - Siemens - Ericsson

Fra : Michael Werge

Dato : 16-10-01 17:29

---------8<----------
> Vil ikke skrive hvad det ellers kan være da ovennævnte plejer at hjælpe i
> 99% af alle tilfælde...
>

> Morten
---------8<----------
Hej Morten

Der er sq gang i biksen, hva´?
For at kunne uddrive 99% i en statistik, kræver det jo faktisk at du er
stødt ind i problemet med ATR 5.3 mere end 67 gange. Jeg går ud fra et dette
problem ikke optræder for dig hver gang, nok snarere hver 3. eller 4. gang -
egne erfaringer.
Dermed skulle du have låst over 200 telefoner op - Ericsson alene - á 100
kr. stk., og det er kun i det tidsrum ATR 5.3 har været i handelen.

Bare lige en kommentar fra een, der åbenbart har lidt for god tid i ferien.

VH Michael

Fra : Xpl0jd

Dato : 17-10-01 04:31

On Tue, 16 Oct 2001 18:28:58 +0200, "Michael Werge"
<michaelwerge@get2net.dk> wrote:

> [...]
>kr. stk., og det er kun i det tidsrum ATR 5.3 har været i handelen.
>
>Bare lige en kommentar fra een, der åbenbart har lidt for god tid i ferien.

Få dig et liv.........

Og hvad har det med unlocking at gøre ??!!??

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 17-10-01 08:52

Xpl0jd <NoMailNoSpam@HaHa.com> wrote in

> Få dig et liv.........
>
> Og hvad har det med unlocking at gøre ??!!??

Og hvad har det overover med unlocking at gøre...
Få dig et Navn...

/bm

--
Skal du have unlocked din telefon?
Dette kan jeg klare... det koster 67,50 kr...

Fra : Morten Jensen

Dato : 17-10-01 10:58

> [...]
> kr. stk., og det er kun i det tidsrum ATR 5.3 har været i handelen.
>
> Bare lige en kommentar fra een, der åbenbart har lidt for god tid i

Damn, der er sgu en der keder sig.........

Hvorfor ikke istedet prøve at hjælpe nogle af dem der mangler hjælp
istedet.....?

Morten