ARGH!!!! Der er jo ingen forbindelse - hva~
Fra : Kresten P. Vester

Dato : 15-10-01 19:06

Jeg har i dag modtaget et flasherkit fra kabelsalg.dk i dag.

Desværre kører det IKKE!!!

Jeg får hver gang følgende at vide:

Phone NOT respond! Tx=1

Er det kablet der er defekt - eller er der nogen der har et forslag til hvad
der kan være problemet?

Det haster lidt - den skulle gerne være låst op i morgen!

Jeg har prøvet med flere telefoner (alle nokia 3210) alle uden held...

Fra : Morten Jensen

Dato : 15-10-01 21:01

Hvilket OS kører du?

Hvis det er Nokia 3210 før version 5.31 skal du bruge et alm. datakabel.. et
flasherkabel duer ikke...

Hvilket prog. bruger du?

Morten

Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
Nokia - Siemens - Ericsson

Fra : Kresten P. Vester

Dato : 16-10-01 06:39

> Hvilket OS kører du?

Windows 98

> Hvis det er Nokia 3210 før version 5.31 skal du bruge et alm. datakabel..
et
> flasherkabel duer ikke...

Det er version 5.36

> Hvilket prog. bruger du?

Dejan Flasher

Fra : Flemming Ebbesen

Dato : 16-10-01 06:47

prøv lige at checke i din bios at printerporten er sat til ecp+epp, hvis det
ikke hjælper så kan du prøve nogle forskellige F_Loader.bin hvis du
mangler dem så smid lige en mail til Flemming@kabelsalg.dk

Prøv evt. at følge manualen på vores side...

Mvh..Flemming Ebbesen.

www.kabelsalg.dk
Oplåsning af mobiltelefoner udføres, vi er også Danmarks billigste med
flasher sæt, datakabler, vibratorer samt andet tilbehør til mobiltelefoner.

Morten Jensen <mortenjensen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qff7g$2ten$1@news.cybercity.dk...

Fra : Kresten P. Vester

Dato : 16-10-01 07:33

Nu prøvede jeg de forskellige F_Loader.bin

Problemet er det samme på alle filer.

Kan det være et defekt kabel?

Fra : Benjamin Sølberg

Dato : 16-10-01 11:26

Vil det sige at en version 5.01 ikke kan opgraderes ???

Fra : Devoted

Dato : 16-10-01 15:29

Du kan ikke selv opgradere softwaren i din telefon.
Det er kun Nokia der kan gøre dette.
--
Mvh...Søren

Flasher kabler...399.- for et helt sæt.