Har du et Hauppauge TVkort ?
Fra : Morten Juel

Dato : 15-10-01 18:11

Hejsa NG

Ok, efter søgning og søgning og søgning, har jeg fundet ud af at jeg skal ha
et Hauppauge tvkort, men hvilket ??
Enten skal det være et WinTV-FM eller et WinTV-PVR !!

Er der en af jer der har et WinTV-PVR ??? er det pengene vær ? det kan jo
grappe til Mpeg2 men er det så meget bedre end et WinTV-FM ??
nogle erfaringer ?

Mvh
Morten

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 15-10-01 18:50

Morten Juel skrev:

> Hejsa NG
>
> Ok, efter søgning og søgning og søgning, har jeg fundet ud af at jeg skal ha
> et Hauppauge tvkort, men hvilket ??
> Enten skal det være et WinTV-FM eller et WinTV-PVR !!

Har et WinTV-FM og det fungere rigtigt godt, dog ville jeg ønske jeg
havde købt det der kunne grappe direkte i mpeg2 format.

> Er der en af jer der har et WinTV-PVR ??? er det pengene vær ? det kan jo
> grappe til Mpeg2 men er det så meget bedre end et WinTV-FM ??
> nogle erfaringer ?

Har du planer om at bruge det til grappe med, så køb WinTV-PVR med det
samme.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Thf

Dato : 15-10-01 19:59

>Har du planer om at bruge det til grappe med, så køb WinTV-PVR med det
>samme.
Det ser fedt ud, ved du om usb-versionen er god/hurtigt nok, eller skal man
gå efter pci-versionen, min hardware skulle være hurtigt nok. (P4 1.7)
Der skal grappes i ca 600x600 i stereo.

Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Morten Juel

Dato : 15-10-01 20:56

> Det ser fedt ud, ved du om usb-versionen er god/hurtigt nok, eller skal
man
> gå efter pci-versionen, min hardware skulle være hurtigt nok. (P4 1.7)
> Der skal grappes i ca 600x600 i stereo.
hmm jeg ville gå efter PCI, usb til den slags synes jeg er knald !
Hehe skynd dig at købe et kort, så jeg kan høre om det er fedt eller hur
))

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-01 10:46

On Mon, 15 Oct 2001 19:11:23 +0200, "Morten Juel"
<MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der en af jer der har et WinTV-PVR ??? er det pengene vær ? det kan jo
>grappe til Mpeg2 men er det så meget bedre end et WinTV-FM ??

Jeg har et WinTV-PVR, og jeg synes det er ganske udmærket!
Det eneste problem jeg har haft, var at redigere mpeg2. Men så skrev
jeg til Hauppauge og fik at vide jeg kunne bruge Ulead Videostudio 5,
og det fungerer fint.
Jeg købte kortet, fordi jeg var blevet træt af slidte videobånd.

Cleaner

Fra : Morten Juel

Dato : 16-10-01 14:57

Hejsa Cleaner

Hmm du har ingen email, ellers ville jeg ha skrevet til dig ;o(

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-01 14:06

On Tue, 16 Oct 2001 15:57:10 +0200, "Morten Juel"
<MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hejsa Cleaner
>
>Hmm du har ingen email, ellers ville jeg ha skrevet til dig ;o(
>
>Mvh
>Morten

Hej Morten

Det kan vi da godt finde ud af, hvis du har nogle spørgsmål.

vh
Cleaner