Hvilket webcam
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 15-10-01 13:40

Jeg skal bruge et webcam til overvågning, derfor ville det værfe godt hvis
den også kunne optage om natten.. uden at slørre billederne så meget at vi
ikke kan bruge dem til noget..

Hvad anbefalder i ?

/søren

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-10-01 17:38

On Mon, 15 Oct 2001 14:40:19 +0200, "Søren Gørtz Olesen"
<mail@sark.dk> wrote:

> [...]
>den også kunne optage om natten.. uden at slørre billederne så meget at vi

Jeg ved ikke om de har noget specifikt "night vision," men Axis´s
webcams plejer at være af meget høj kvalitet, og nok det bedste valg
til overvågning.