Menuprogram til IE & NS
Fra : Bo Nielsen

Dato : 15-10-01 13:22

Hvordan får jeg denne menu til at virke i NetScape 6 ? I NetScape 4.5 er
den heller ikke så pæn, der er menupunkterne trukket sammen.
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/sm/index.htm (Sidder oppe i toppen
af siden)

Jeg syntes menuen er smart, da den følger med ned hvis siden er lang og man
skal scrolle ned.

Findes der et program der kan redigere menuprogrammet, eller skal man "bare"
redigere i Notepad?

Hvis det nu ikke kan lade sig gøre at rette menuprogrammet til, findes der
så et tilsvarende menuprogram?

Bo

Fra : jopa

Dato : 15-10-01 13:26

"Bo Nielsen" skrev bla.
> Hvordan får jeg denne menu til at virke i NetScape 6 ? I NetScape 4.5 er
> den heller ikke så pæn, der er menupunkterne trukket sammen.

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside
Der findes andre tilsvarende menuer der virker i Netscape 6.
Find en sådan, evt der hvor du har set den anden.

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Tina Pedersen

Dato : 15-10-01 13:40

www.echoecho.com

kan du finde en flydende crossbrowser - sikker menu - under online tools -
dhtml tools -floating layer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-10-01 15:25

Mon, 15 Oct 2001 14:39:40 +0200, skrev "Tina Pedersen"
<tipeder@xxxhotmail.com>:

>kan du finde en flydende crossbrowser - sikker menu - under online tools -
>dhtml tools -floating layer

Virker hverken i Opera eller Mozilla (og dermed formentlig heller
ikke i Netscape 6)..
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 15-10-01 21:47

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:
> Virker hverken i Opera eller Mozilla (og dermed formentlig heller
> ikke i Netscape 6)..

Hvad med Brainjars menu @ www.brainjar.com
- virker den heller ikke i Opera/Mozilla/Netscape?

morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-01 00:00

Mon, 15 Oct 2001 22:46:47 +0200, skrev "Morten Abildgaard"
<REVERSE:kd.thgin2@eigoob>:

>Hvad med Brainjars menu @ www.brainjar.com

Skriv en fuldstændig url, så vil jeg da gerne tjekke det.

Men, hvis det er <http://www.brainjar.com/dhtml/menubar/> så nej.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-10-01 11:28

Hej Knud

Jeg kan forstå, at du kan tjekke diverse menuprogrammer i forskellige
browsere, så jeg fandt en menu som jeg gerne vil bruge, men jeg ved jo ikke
om den virker i alle browsere.
Har du mulighed for at tjekke denne meneu?
http://www.dhtmlcentral.com/coolmenus/

På forhånd tak

Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-01 14:13

Tue, 16 Oct 2001 12:27:32 +0200, skrev "Bo Nielsen"
<bo.nielsen@jur.ku.dk>:

>Jeg kan forstå, at du kan tjekke diverse menuprogrammer i forskellige
>browsere,

Det kan du også selv, det er bare at hente de forskellige
browsere på nettet, de koster jo ikke noget nu om dage.

>Har du mulighed for at tjekke denne meneu?
>http://www.dhtmlcentral.com/coolmenus/

Ikke i Opera, det lille program MenuMaker er ellers et glimrende
program, men menuerne virker desvære ikke i Opera.

DHTMLMenu Builders menuer virker i alle browsere, men er ikke et
freewareprogram, men kan downloades i en trialversion.
<http://software.xfx.net/utilities/dmbuilder/>.

Fra : --=BGN=--

Dato : 18-10-01 16:29

Tak for tippet, Knud.

Jeg prøver at downloade det program.

Bo

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 16-10-01 12:00

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:
> Skriv en fuldstændig url, så vil jeg da gerne tjekke det.
nå ja, min fejl.

> Men, hvis det er <http://www.brainjar.com/dhtml/menubar/> så nej.
Det gjorde jeg ikke; Jeg mente den på http://www.brainjar.com
Og jo, den virker faktisk aldeles udemærket i både IE 5.5 og NS 6.1!
- og så virker den sikkert også i Mozilla og Opera...

mvh
morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-01 14:07

Tue, 16 Oct 2001 12:59:38 +0200, skrev "Morten Abildgaard"
<REVERSE:kd.thgin2@eigoob>:

>Og jo, den virker faktisk aldeles udemærket i både IE 5.5 og NS 6.1!
>- og så virker den sikkert også i Mozilla og Opera...

Den på forsiden virker kun delvis i Opera, den laver llange
bokse, når den går ind på undermenuen og så kan man ikke lukke
den igen før man har været inde på en side.