Rekord Havtaske
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 15-10-01 11:51

Hej NG

for kort tid var der et indlæg her om en ny Verdensrekord på over 60 kg
jeg mener den hed en havtaske eller en havkat, den var fanget i Norge i et
garn,
Jeg kan ikke finde indlægget med billedet , er der en der kan hjælp

Bjarne

Fra : Jens K. Knudsen

Dato : 15-10-01 18:47

Kig på denne adresse
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?mode=forside&menu=laesestof&Id=267

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 05-11-01 17:48

"Jens K. Knudsen" <jenskrk@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Kig på denne adresse

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?mode=forside&menu=laesestof&Id=267

Fy for s....

Fra : sørn

Dato : 05-11-01 20:59

Hvordan kan det være at den "kun" vejer 63 kg, jeg mener hvis man
sammenligner med mændene ved siden af, ser det ud som om den vejer ½ ton. Er
det fototrick?

Fra : K Jensen

Dato : 06-11-01 15:21

hej
Det ser ud som det er et fototrick..... men kik på billed og læg mærke til
at den ligger på en alm palle,
det jeg tror som snyder er at de to mensker står lidt bag ude og Havtasken
er filmet i fiskperspektiv.
hehe det snød også mig.