Fletning med Outlook
Fra : Tue Hellstern

Dato : 14-10-01 12:23

Hej NG
Jeg vil gerne lave et flette brev til nogle af mine Outlook kontakter. Jeg
kan godt oprette et flettebrev og bruge Outlook som datakilde, men det jeg
ønsker er at fortage en sortering på Outlook feltet Kategorier. Så vidt jeg
kan se kommer dette felt ikke med på listen???

Er der nogen der har et forslag?
Hilsen
Tue

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 14-10-01 15:06

Hej Tue
Du skal enten markere dem du ønsker udvalgt eller filtrere i din visning ved
at "Tilpasse aktuel visning"
og så starte fletningen fra Outlook.
Outlook 2000
Torben

Fra : Tue Hellstern

Dato : 15-10-01 18:20

Hej Torben,
Ja det virker jo fint, Tak fordet.
Et lille tilægsspørgsmål - Er det slet ikke muligt at få vist feltet
Kategorier når man fortager fletningen fra Word?

Hilsen
Tue

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 15-10-01 21:08

Tue
jeg mener at alle de hundredevis af felter fra Outlook kan bruges til
fletningen, det er derfor du skal starte brevfletningen FRA Outlook

Fra : pre

Dato : 16-10-01 18:55

Kategorier kan ikke vises/vælges fra Word i M M forbindelsen. Hvis du har
en gruppe der af og til skal ha´ mail, så vær smart:

Følg Outlooks vejledning til at definere en bruger visning, baseret på
kategori, gruppe, eller næsten hvadsomhelst.

Visningen skal være i tabelform, og der fjerner/tilføjer du kolonner
(felter) efter eget valg. Nu kan du kontrollere, at alt er OK. Gem visningen
under et praktisk navn.

I Funktioner/MailMerge dialogboksen vælger du Kontakt felter i aktuel
visning.

Så nemt er det, så hjælpsom er Outlook.
pre