Vedr. barnepige.
Fra : abc

Dato : 13-10-01 21:30

Har nogen gode/dårlige erfaringer med at søge barnepiger på nettet? Det er
ikke nemt nemlig når man ikke kender vedkommende eller kender nogen som
kender til vedkommende.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 13-10-01 21:44

On Sat, 13 Oct 2001 22:29:53 +0200, "abc" <Zarh@ofir.dk> wrote:

>Har nogen gode/dårlige erfaringer med at søge barnepiger på nettet? Det er
>ikke nemt nemlig når man ikke kender vedkommende eller kender nogen som
>kender til vedkommende.

Vil også gerne have nogle gode råd omkring dette. Hvor gammel bør
barnepigen være, hvad er timeprisen, etc. etc.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 14-10-01 09:49

Jeg har fundet mine barnepiger over nettet. Det er 2 piger der altid
arbejder sammen... Vi har gjort det, at vi har tilbragt lidt tid sammen med
dem... Snakket godt med dem og set hvordan ungerne havde det med dem. 2.
gang de var her gik vil alle hen på legepladsen og jeg bad så pigerne lege
med ungerne som de ville lege vhis vi ikke var der... 3. gang passede de dem
selv imens vi var ude at spise og ungerne var vilde med dem.

Desuden har vi kigget lidt på erfaring.

Mine 2 piger er 15 og de får 50,- tilsammen i timen, -er de 1 vil jeg gi'
dem 30,- eller 35,- i timen og aftaler så fast pris om natten. Desuden har
vi altid sørget for at købe lidt godt ind til hyg' om aftenen... Noget til
at hygge sig med med ungerne og lidt de så selv kan ta' af senere.

Rinnie Ilsøe

Fra : Tomas O.

Dato : 14-10-01 14:50

R. Ilsøe skrev:

http://www.babysitting.dk/

Skulle være et seriøst foretagende

--
Hilsen Tomas O. Foreningen For Flirtens Fremme:
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/