program med flere sprog ?
Fra : PlumBum

Dato : 13-10-01 15:10

er der nogen der ved hvordan man laver flere sprog til sit program
jeg har lavet et program i delphi 6 og har
prøvet at tilføje nogle sprog ved at bruge projekt>languages>Add
så kan man lave nogle resurs filer
men jeg ved ikke hvordan jeg bruger dem altså skifter i mellem sprogene
er der nogen som ved hvordan man gør så plz skriv eller mail

venlig hilsen
PumBum
ikkieg@hotmail.com

Fra : P.L.

Dato : 21-10-01 10:28

Hej PumBum

Jeg har ikke Delphi 6, men i D4 ligger en mappe '..\Demos\Richedit', hvor der er et eksempel.

Har du ikke dette eksempel, så skriv direkte til mig, så skal jeg sende mappen direkte til dig.

Vær hilset I gode folk
PL