ruller ...igen igen
Fra : Elbarto

Dato : 13-10-01 13:44

hejsa
jeg har nu fået afdroslet min Street magic ..og den går rigtig godt
på baghjul ..uden hjælp
men nu er det sådan at jeg ikke tør lade min kæreste køre på den mere
og dog ..kan jeg ved hjælp af rullerne "drosle" den ned med rullerne
så den ikke skal have så mange omdrejninger for at tage fat
eller skal jeg bide i det sure æble og købe et "pandserværn"
og sætte på den ..men hvordan begrænser den maskinen ...tager den
omdrejningerne eller ???
jeg er lost

Erik ElBarto
"livet er som fyldte sjokolsder ......man ved aldrig hvad man får "

Fra : RpR

Dato : 13-10-01 14:33

> [...]
> eller skal jeg bide i det sure æble og købe et "pandserværn"
> og sætte på den ..men hvordan begrænser den maskinen ...tager den

Det med rullerne er en fin ide, virker godt.
Panserværnet (ihvertfald Protuna's) er IKKE bygget til at blive kørt med, da
den forsinker tændingstidspunktet = voldsom varmeudvikling = den sætter sig
efter længere tids kørsel. Dit tændrør vil også blive ødelagt.

West Import sælger derimod en fuel saver beregnet til MC'er for samme pris,
og den er beregnet til at blive kørt med og har tal der representerer rpm x
1000.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 13-10-01 19:30

> West Import sælger derimod en fuel saver beregnet til MC'er for samme
pris,
> og den er beregnet til at blive kørt med og har tal der representerer rpm
> 1000.

Hvad er det lige den koster? Kan ikke finde den på deres side...

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : RpR

Dato : 13-10-01 20:27

> Hvad er det lige den koster? Kan ikke finde den på deres side...

http://www.synonym.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2831&vare
_id=115814

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 14-10-01 01:31