Acer Aspire
Fra : Christopher Tracy

Dato : 13-10-01 12:45

Hej der..

Sidder her og prøver at indstalere win98 på en Acer Aspire 133 MHz (Ca. 4 år
gammel) for en kolega, men nu har jeg det problem at når den er genstartet
efter indstalering af win. skriver den (ude i dos) "Insert system diskette
and press enter <ENTER> key to reboot" - hvad skal det nu betyde den skulle
jo gerne bare fortsætte indstalation, da den jo selv har bedt om at
genstarte. ???

Så var det jo jeg gerne ville ind i bios og kigge lidt, emn den sædvanlige
måde med at trykke på "Del" tasten virker åbentbart ikke, havd skal jeg så
gøre for at komme in i BIOS ?

Jeg er lidt på herrens mark, så jeg håber på nogle gode løsningsforslag :-/

Takker på forhånd
/C.T.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 13-10-01 13:39

Hej igen...

Problem løst (indtil videre) tak til www.askjeeves.com

ctrl+alt+esc = så kommer man ind i bios
Og så havde kolegaen vist været ved at rode boot rækkefølgen a og c drev, så
en gang load defaults, hjalp ihvertfald på at den kunne komme videre...

Så nu får vi og se om den kører færdig...ellers vender jeg nok tilbage

/C.T.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 13-10-01 14:29

Hej igen...

Tjaee nu har jeg kun et problem tilbage, den vil ikke gestarte eller lukke
selv, når man ber' den om at genstarte, så blir' den ved med at stå med
lukkevinduet, hvor der står "lukker windows", hvordan kan det være, hvad er
det lige jeg har overset ?

/C.T.

Fra : Mari

Dato : 14-10-01 13:23

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:TiXx7.40$YP6.3330@news000.worldonline.dk...
>stå med lukkevinduet, hvor der står "lukker windows", hvordan kan det være, hvad er det lige jeg har overset ?

Det skyldes nok, at du skal opdatere win98 på
http://windowsupdate.microsoft.com/
Det er en kendt fejl i programmet.

Mh Mari