Underlig dims
Fra : Denzazpar

Dato : 13-10-01 11:52

Heysa NG..

Jeg fik en støttefod hjem her forleden til min sonic,som en
knallertforhandler skyldte mig,
men i pakken lå der også to andre reservedele, som jeg ikke tror er til
støttefoden.

Min knallert er btw en Aprilia sonic.

Den ene reservedel, er vidst noget der skal sidde i variomatikken, det er
sådan en lille skive, med takker på kanten, og et takkede hul i midten, det
er ligemeget.
Det er den anden reservedel som er underlig, som i måske kan forklare mig
hvad er, jeg vil her prøve at beskrive den så godt jeg kan:

Delen er af metal, og rund. Dens diameter er ikke mere end 3 cm.
Den er sat sammen af en stor cylinder, som er meget flad, og en mindre
cylinder, som er dybere, og meget mindre, som nærmest sidder på midten af
den store cylinder.
Den store cylinder har et hak ned i kanten, hele vejen rundt, som om der kan
sidde en snor rundt om den. Jeg kan ikke se hvad der er på bagsiden af den
store cylinder, da den ligger i en pakke.
Den lille cylinder på midten af den store er ca 1 1/3 cm dyb, og ligner et
lille blæsehjul, fordi den har tænder over hele overfladen.
Igennem lille og store cylinder går et hul.

Jeg har lavet en mindre skitse, som i også kan se:
http://home.get2net.dk/demo/render.jpg

/Denz.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 13-10-01 12:02

Denzazpar wrote:

> [...]
> knallertforhandler skyldte mig,
> men i pakken lå der også to andre reservedele, som jeg ikke tror er til

Har jeg ret, hvis jeg siger du kommer fra Århus, og har hentet den støttefod hos
Marquart?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Denzazpar

Dato : 13-10-01 12:07

> Har jeg ret, hvis jeg siger du kommer fra Århus, og har hentet den
støttefod hos
> Marquart?

Nej..?

Jeg er sku fra Sjælland godt nok.. *G*
Hvorfor tror du da det?

/Denz

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 13-10-01 12:15

Denzazpar wrote:

> Nej..?
>
> Jeg er sku fra Sjælland godt nok.. *G*
> Hvorfor tror du da det?

Syret, var bare derinde igår og der lå nemlig en Sonic støttefod sammen
med den del du har skitseret. Den ligner nemlig meget en del til et
Stalker varioskjold, som jeg ska ha derinde fra :)

That's all

Kender du btw. www.mopedgallery.com ?

Fra : Denzazpar

Dato : 13-10-01 12:19

>Kender du btw. www.mopedgallery.com ?

Jeps... dejlig side..

Ligner delen noget til et Stalker varioskjold? Den ligger i en aprilia
pakke...

/Denz

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 13-10-01 12:20

Denzazpar wrote:

> Jeps... dejlig side..

Jeps, forummet er MUMS!

> Ligner delen noget til et Stalker varioskjold? Den ligger i en aprilia
> pakke...

Synes stadig den ligner en Stalker del - det' muligt jeg tager fejl.

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-10-01 13:24

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er de to dele du beskriver
kickstarterdele. Det første lille tandhjul skal, som du siger sidde ved
vario'en, og den anden del, som du har skitseret skal sidde på
kickstarteren, og så tage fat i den første del, når du jokker...

Hvad siger I andre??

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Denzazpar

Dato : 13-10-01 16:24

Hey..

Jeps det er rigtigt, jeg fandt nemlig selv ud af det da jeg kiggede på
bagsiden af den dims der.. men tak anyway! =)

/Denz