Gulvspartel.
Fra : Snip

Dato : 21-01-01 12:10

Jeg skal nivilere ca. 1m2 betongulv, da dette stykke ligger 1cm lavere end
det øvrige gulv. Efter nivilering skal jeg lægge gulv af lamelplader.

Flydespartel plejer at være løsningen, men dette synes jeg er svært at
arbejde med.

Andre materialer?

--
keyboarddk@hotmail.com

Fra : Calle

Dato : 21-01-01 14:29

Hej

Flydespartel er nok det nemmeste, der gør som navnet siger flyder ud af sig
selv. Du har det sikkert ikke tyndt nok.

Calle

Fra : Snip

Dato : 21-01-01 20:56

Tak for svaret. Jeg menes med "ikke tyndt nok"?

--
keyboarddk@hotmail.com

Fra : Snip

Dato : 21-01-01 21:05

Trætheden meldte sig.

Altså, hvad menes med "ikke tyndt nok"

--
keyboarddk@hotmail.com

Fra : Calle

Dato : 21-01-01 23:00

Hej

Det skal jo være så tyndt at det flyder ud af sig selv, uden at du skal til
at tvære rundt i det, så er du sikker på at gulvet altid er vandret.

| Trætheden meldte sig.

> [...]
| > > |
| > > |
| > > |