eurodan hus bygget i slutningen af 1996 i ~
Fra : Sus@nne

Dato : 21-01-01 11:47

Er der nogen der kender til et Eurodan hus bygget i slutningen af 1996 i
Odense eller omegn, hvor den murermester der startede murerarbejdet blev
smidt ud.. Murerfirmaet hed formodentligt Karl Jacobsen, med adresse på
Nordfyn.....
Hvis nogen har kendskab til ovenstående, hører jeg meget gerne fra jer, på
nedenstående mail adresse
På forhånd tak
--
Hilsen
Sus@nne

Fra : Erik P. Ernst

Dato : 21-01-01 23:08

"Sus@nne" <jensens@city.dk> wrote in message
> [...]
> Nordfyn.....
> Hvis nogen har kendskab til ovenstående, hører jeg meget gerne fra jer, på

Hej,
Jeg kender ikke dette specielle hus, men det er ikke nyt at Eurodan huse har
dårligt ry og rygte. Generelt, er vi blevet fortalt, skyldes det at Eurodan
Huse
(og deres håndværkere) oftere anvender ufaglærte i forhold til de mere
professionelle byggefirmaer.
Da vi selv skulle have bygget hus fravalgte vi Eurodan pga. den generelt
dårlige finish på deres prøvehuse - hvis de sjusker med deres
udstillingshuse -
hvad vil de så ikke gøre med vores hus var vores tanker.

På vores side http://www.bygnythus.net kan du finde link til andre
Eurodan Huse, eller rettere sagt til nogle personer der har fået bygget et
Eurodan Huse. Der er til en historie om et rigtigt "mandagshus" og så er der
et til
en side men nogen der er rigtig glade for deres nye Eurodan Hus.

Mvh
Erik Ernst - http://www.BygNytHus.NET