Jeg kan ikke sortere i Excel !
Fra : Mikkel Olsen

Dato : 12-10-01 14:22

Hej NG.

Jeg roder lidt med et meget stort regneark (EXCEL 2000).

Jeg har mange rækker og kolonner. Alle har forskellige oplysninger. eks en
række med fornavn, en med efternavne , tlf , arbejde mm. Til slut er der en
søjle med datoer. Hele dette regneark vil jeg gerne have sorteret efter
dato, men når jeg forsøger siger den "Denne handling kræver at de flettede
celler er lige store"

Hvad gør jeg galt ??

Hvad skal jeg gøre for at løse denne opgave ???

Svar venligst her i denne NG op på min mail.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-10-01 17:28

Hej Mikkel

Du har nogle flettede celler inden for de kolonner du vil sortere og det mås
du ikke.
Marker området, vælg Formater, Celle, Juster og fjern mærket ved Flettet
celle.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen