Lejlighed i Aalborg søges - DUSØR 2.000 kr~
Fra : Morten Bartholomæuss~

Dato : 16-01-01 21:28

Hej

Der gives en dusør på 2.000 kr. til den som kan skaffe mig en mindst. 2-
værelses lejlighed/andelslejlighed i Aalborg med eget køkken og toilet/bad,
snarest muligt...

Max. ca. 3.000 kr./mnd. incl. forbrug.

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Gerner

Dato : 16-01-01 22:46

On Tue, 16 Jan 2001 21:27:54 +0100, "Morten Bartholomæussen"
<mb_dk@get2net.dk> wrote:

>Hej
>
>Der gives en dusør

til den der kan forklare dig at en annonce kun hører hjemme i
markedsgrupperne og ikke i debatgrupper.

Jeg har mange gode ideer til hvad den dusør kunne bestå af.

--
ICQ #30392174

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-01-01 23:20

In <942anf$ig5$1@news.inet.tele.dk>, on 01/16/2001
at 09:27 PM, "Morten Bartholomæussen" <mb_dk@get2net.dk> said:

>Hej

>Der gives en dusør på

Høflig dk.bolig-vejledning er fremsendt....
Henvist til: dk.marked.privat.bolig hvortil annoncen dog er x-postet. Reglerne
kan ses på http://www.usenet.dk/

Hilsen
Knud