SQL Enterprise Manager ?
Fra : Kjeld Bertelsen

Dato : 12-10-01 08:19

Hej,

Jeg er ny på SQL området. Hvor og hvordan får jeg fat i SQL Enterprise
Manager for SQL 7.0 ?

Jeg har ledt højt og lavt på Microsofts websites, men ikke fundet andet end
den nye 2000.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Kjeld Bertelsen
kb@tri-line.dk

Fra : Lars

Dato : 12-10-01 11:02

> [...]
> Manager for SQL 7.0 ?
>
> Jeg har ledt højt og lavt på Microsofts websites, men ikke fundet andet

Den ligger på din SQL Server 7 CD.

--
---
Lars

Fra : Kjeld Bertelsen

Dato : 12-10-01 11:16

"Lars" <lars@truth.ioflux.net> skrev i en meddelelse

> end
>
> Den ligger på din SQL Server 7 CD.

Tak for svar, men problemet er at jeg har en Internet server, eller lejer
en, hvor jeg kører et ASP script med SQL database, og ønsker så at tilgå
denne database direkte fra min Desktop PC med Windows 98.
Serveren står hos min ISP, så jeg har ikke selv CD'en.
Jeg mener at have læst at der findes en CAL licens, så jeg kan gøre dette.

Mvh
Kjeld

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-10-01 22:12

"Kjeld Bertelsen" <kb@tri-line.dk> wrote in message

> [...]
> Serveren står hos min ISP, så jeg har ikke selv CD'en.
> Jeg mener at have læst at der findes en CAL licens, så jeg kan gøre dette.

Du kan evt bruge Access 2000 (Access Data Projects) til foremålet

mvh/Peter Lykkegaard