Logge af netværk ?
Fra : Ghita

Dato : 11-10-01 22:02

Hej
Jeg bor i en ejendom med netværk.
Vi har intranet og internet. Når jeg tænder min
computer logger jeg på netværket med 1 kode.
Hvis jeg fx ved at jeg skal arbejde med billeder det meste
af en dag og ikke vil forstyrres af mails mm. er der så
mulighed for at logge af, og logge på igen uden at
genstarte ?
Hvis jeg trykker på annuler i stedet for at skrive min kode
er jeg vel ikke på nettet regner jeg med. Vi logger bare på
når vi tænder ellers, så spørgsmålet er kun i forbindelse
med når den allerede er logget på.
Jeg har ingen ikoner for afbryd forbindelse som dengang
det kørte over "telefonlinien".
Jeg kan ikke komme med nærmere oplysninger udover
at jeg har et netkort forbundet til et stik i min væg.
Det er en stikdåse m tlfstik, internetstik, radio + TV
antennestik( til vores parabol).
Ghita