S: 2 stk. Datakabel til Nokia
Fra : Homeboys

Dato : 11-10-01 13:56

Jeg sælger 2 stk. Datakabel. Det ene er til Nokia 3210 og det andet er til
Nokia 51/61/62 serien. Jeg ved ikke om det andet virker til andre modeller
end
51/61/62? Kom med et bud! Send gerne til mailen...

Mvh. Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-10-01 13:57

Homeboys skrev:

>Jeg sælger 2 stk. Datakabel. Det ene er til Nokia 3210 og det andet er til
>Nokia 51/61/62 serien.

Salg hører til i news://dk.marked.privat.telefon.mobil - hvor du også
har postet dit indlæg. Brug venligst kun den gruppe til handel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Homeboys

Dato : 11-10-01 15:17

Undskyld! Det var også det forkerte sted postet det i! Min Fejl...!

Mvh. Thomas