Access ODBC til Concorde
Fra : Morten Snedker

Dato : 11-10-01 10:15

Jeg har en Access-database, der via ODBC read/write har adgang til
en Concorde C5.

Ofte når jeg laver et opslag, hvadenten det er for læsning eller
skrivning, så generer Access en Windows-fejl, som jeg altså ikke kan
fejlhåndtere, hvorefter den lukker databasen ned.

Jeg har forsøgt med Access ver. 8/9/10 på hhv. 98/ME/2000. Alle
generer fejlen.

Jeg har endvidere prøvet med to forskellige Concorde ODBC-drivere,
hvoraf den ene er den nyeste.

Ovenstående kombinations-muligheder tyder på at Concorde-driveren ikke
fungerer som den skal.

Fejlen er en "Access har forårsaget en sidefejl i modul
et-eller-andetC5.dll

What to do ?

mvh
Morten Snedker
www.dbconsult.dk

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-10-01 10:44

Det lyder som et support spørgsmål for udviklerne af ODBC driveren?
Kan du lave et simpelt eksempel, så de kan få den samme fejl frem på deres
eget system?