Tintin - videofilm
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 11-10-01 06:59

Hej

Vi har længe ledt efter Tintin videofilm - fortsat uden held.

Er der i dette forum nogle der kan henvise til forretning, supermarked, kæde
eller lignende der sælger Tintin film?

Vi bor i Århus.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Jan Bang Jensby

Fra : Tomas O.

Dato : 11-10-01 09:13

Jan Bang Jensby skrev:

> Hej
>
> Vi har længe ledt efter Tintin videofilm - fortsat uden held.
>
> Er der i dette forum nogle der kan henvise til forretning,
> supermarked, kæde eller lignende der sælger Tintin film?
SNIP

Har set TinTin film hos Video Netto på Vesterbrogade i KBH.

--
Hilsen Tomas O.
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 11-10-01 09:28

Hej Thomas

Tusind tak.

Jeg har fundet Video Netto's hjemmeside - og der kan man bare fylde
indkøbsvognen med Tintin-film - endda til rimelige priser.

Nu bliver vores datters fødselsdag noget helt specielt.

Med venlig hilsen

Jan Bang Jensby

Fra : Tomas O.

Dato : 11-10-01 10:03

Jan Bang Jensby skrev:

> [...]
> priser.
>
> Nu bliver vores datters fødselsdag noget helt specielt.

Det glæder mig

--
Hilsen Tomas O.
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/
Citat mig selv:
Det er originalerne, der rykker verden videre i teksten.