USB keyboard på PS/2 port
Fra : Magnus Østergaard

Dato : 11-10-01 00:39

Hej NG læser,

Jeg sidder og savler over et Happy Hacking Keyboard Lite2;
http://www.pfuca.com/products/hhkb/hhkbindex.html

Mit spørgsmål er, hvis jeg køber et USB kan jeg så bruge det på en
maskine med kun PS/2? Jeg har ikke kunne finde nogen adapter, så jeg er
lidt i tvivl om det findes.

Min workstation har USB, men det har min server ikke...

Med venlig hilsen

Magnus

Fra : JSM

Dato : 11-10-01 11:34

"Magnus Østergaard" <nntp-spam@slackware.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt i tvivl om det findes.
>
> Min workstation har USB, men det har min server ikke...

Hvad skal du med en adaptor ? Hvis du klikker på specifications står der at
det bruger PC (PS/2) keyboard interface.

/JSM

Fra : Magnus Østergaard

Dato : 11-10-01 12:14

JSM wrote:

> "Magnus Østergaard" skrev

> Hvad skal du med en adaptor ? Hvis du klikker på specifications står der at
> det bruger PC (PS/2) keyboard interface.

Så det vil sige at Lite2 (
http://www.pfuca.com/products/hhkb/hhkblite2.html ) har et ps/2 stik
siger du?

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-10-01 13:10

> Så det vil sige at Lite2 (
> http://www.pfuca.com/products/hhkb/hhkblite2.html ) har et ps/2 stik
> siger du?

Det ser det ud til:
http://www.pfuca.com/products/hhkb/litedetail.html

--
Peter J

Fra : Psyman

Dato : 11-10-01 15:49

> Det ser det ud til:
> http://www.pfuca.com/products/hhkb/litedetail.html

Ikke hvis man kigger på deres oversigtsside over de forskellige modeller!
Her står der under Lite2

- PC(PS/2) or USB (2 different models)

Tasteturet får altså enten med PS/2 eller USB!