Hvor kan man få sin bios flashet?
Fra : MTP

Dato : 10-10-01 19:47

Uheldet var ude da jeg flashede min bios. Jeg har brug for et sted at sende
den hen, så jeg kan få den flashet.

--
MVH
Tommy Dalgaard - Århus

Fra : MTP

Dato : 10-10-01 19:48

btw det er en AWARD bios fra mit Asus a7v bundkort.

--
MVH
Michael T Pallesen - Århus

Fra : --==JKADK==--

Dato : 10-10-01 22:08

> btw det er en AWARD bios fra mit Asus a7v bundkort.

På CD`en der fulgte med bundkortet ligger der et flash util der
kører fra diskette .. det her jeg selv reddet en bios med der gik i
sort under en opdatering .. fra www.asus.com ( eller anden site ..
prøv google.com ) skal du hente den samme bios som du havde før du
prøvede at flashe .. læg den ind igen så skulle der være gode
muligheder .. kører du med jumper free mode på kortet så sæt det
tilbage til jumper mode før du flasher.

Regards

Fra : MTP

Dato : 10-10-01 22:21

hej - jeg tror ikke at min ven (ham det er gået galt for) har udtrykt sog
ordentlig... han var ved at flashe til den nye bios asus lige har udgivet
(1008 tror jeg nok) men puteren gik ned/blev stoppet midt i flash processen
og pcen blev resettet og nu kan det absolut ingenting. Vi skal nu have
den slettet og have lagt data ind fra bunden via en eller anden dims...

--
MVH
Michael T Pallesen - Århus

Fra : Michael Thomsen

Dato : 11-10-01 06:58

Den nemmeste løsning er nok at finde en der har et bundkort magen til og
låne hans bios. derefter sætter du den i og booter op, starter bios flash
programmet, skifter biosen ud med den gamle (ødelagte) og flasher. så skulle
den virke :)

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-10-01 06:59

I skal altså have brændt en eprohm ind på bundkortet. Det skulle koste
400.-
Spørg nede hos den lokale computer-reparatør. Det er ikke isandsynligt, at
han har en eprombrænder.
Ellers ring til en velassoteret comp.forretning. De burde kunne hjæpe jer.

Mvh

Jesper