Picturebox og print
Fra : AMK/JCL

Dato : 10-10-01 18:26

Hej
Jeg danner nogle streger og en cirkel i en picturebox - det går helt fint.
MEN når jeg vil printe pictureboxen bliver stregerne hakkede.

Hvordan får jeg en pæn streg/cirkel i mit print ?

På forhånd tak

Jens C.

Fra : Peter Rasmussen

Dato : 12-10-01 10:41

Brug printerobjektet i stedet, det virker. Det du får ud er i virkeligheden
et billede afaik.

MVH