Unlock af Nokia 3310
Fra : Marianne H. Bertelse~

Dato : 10-10-01 15:23

Jeg har en Nokia 3310 som jeg gerne vil have låst op. Jeg har købt et kabel,
hvor jeg kan skifte imellem "M" og "F" på selve stikket til telefonen.

Kan jeg bruge dette kabel til at unlocke min telefon med? I programmet Nokia
Tool build 034 kan den godt læse fx serienr. m.m. Men når jeg klikker på
"Open all", siger den, "Can not open lock".

I Dejan Flasher får jeg at vide "Phone NOT respond! Tx=1"

Jeg har prøvet både i Win2000 (det virkede det slet ikke) og i Win98SE, hvor
jeg dog som sagt kan læse oplysninger fra telefonen.

Har nogen et forslag???

Mvh
Marianne H. Bertelsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-10-01 15:33

Marianne H. Bertelsen skrev:

>Jeg har en Nokia 3310 som jeg gerne vil have låst op. Jeg har købt et kabel,
>hvor jeg kan skifte imellem "M" og "F" på selve stikket til telefonen.

Det kan du ikke bruge.

>Kan jeg bruge dette kabel til at unlocke min telefon med?

Nej.

>I programmet Nokia
>Tool build 034 kan den godt læse fx serienr. m.m.
>Men når jeg klikker på
>"Open all", siger den, "Can not open lock".

Ja.

>I Dejan Flasher får jeg at vide "Phone NOT respond! Tx=1"

Du kan ikke bruge dette kabel til Dejan Flasher, det kræver et
flasher-kabel, og IKKE et alm. kabel.

Kablet er _noget_ dyrere end et alm. kabel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Marianne H. Bertelse~

Dato : 10-10-01 16:28

Damn! ...tænkte det nok.

Nå, men tak for hjælpen - så behøver jeg ikke sidde at pangle med det mere.

Marianne H. Bertelsen¨