Overføre indtastede variabler...hvordan ?
Fra : Kim

Dato : 10-10-01 15:21

Jeg har lavet en form, hvor man skal indtaste navn, adresse mv.

Efter man har indtastet i formen, og trykket send, ønsker jeg så at

de indtastede variabler skal overføres til næste side og indsættes i den

formail der skal sendes.

Man skal så kunne bekræfte at indtastningerne er korrekte, eller gå tilbage

og rette.

Please help...takker

Spar op til 30% ved at skifte teleselskab
på din fastnet-telefon. Lavere takster
garanteret. Ingen bindingsperiode eller
omkostninger...Kontakt: kim@esenet.dk

Fra : Kim

Dato : 10-10-01 15:23

Forresten har jeg ikke på webhotellet adgang til ASP eller PHP...

Men kan det ikke gøres med noget Javascript ?