Normalt vandforbrug
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 01-01-01 15:37

Hejsa og godt nytår

Jeg har lige været ved at aflæse el og vand, men da vi har haft 2
storevandskader de sidste 2 år ved jeg ikke hvad en normal hustand bruger

Vi er 2 personer i huset, og bruger opvaske og vaskemaskine og vi har brugt
70 streger på vanduret (jeg regner med det er kubikmetere), er det meget ???

Mvh Jesper

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 02-01-01 22:24

Jesper Pedersen wrote:

> Vi er 2 personer i huset, og bruger opvaske og vaskemaskine og vi har brugt
> 70 streger på vanduret (jeg regner med det er kubikmetere), er det meget ???
>
> Mvh Jesper

Blot til orientering, så sættes en husstands årlige forbrug til 170m3,
hvis man har privat vandværk uden vandmåler på. Det er i hvertfald
tilfældet i Aalborg Kommune, og udfra det betaler man vandafgift og
kloak-afgift. Så hvis man er nøjsom med vandet er det en fordel med en
måler.

--Johan