Overføre indtastede variabler...hvordan ?
Fra : Kim

Dato : 10-10-01 12:31

Jeg har lavet en form, hvor man skal indtaste navn, adresse mv.

Efter man har indtastet i formen, og trykket send, ønsker jeg så at

de indtastede variabler skal overføres til næste side og indsættes i den
formail der skal sendes.

Man skal så kunne bekræfte at indtastningerne er korrekte, eller gå tilbage

og rette.

Please help...takker

Spar op til 30% ved at skifte teleselskab
på din fastnet-telefon. Lavere takster
garanteret. Ingen bindingsperiode eller
omkostninger...Kontakt: kim@esenet.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-10-01 13:44

Det kan du ikke gøre med HTML.
Afhængigt af om du vil bruge ASP, PHP eller CGI så spørg i den
relevante gruppe.
Derudover er der så muligheden for JavaScript (clientside) med en
cookie. Mere information om dette kan du finde hos
http://www.cookiecentral.com/

Fra : Kim

Dato : 10-10-01 14:11

tak for svaret...
Jeg har lille webhotel hos Dandomain, og kan derfor ikke benyttet ASP eller
PHP....ej heller egne CGI scripts...
Men det kan gøres med Javascript eller ?
I hvilken nyhedsgruppe skal jeg så spørge ?

Fra : Per Christoffersen

Dato : 10-10-01 14:48

"Kim" <kim@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> PHP....ej heller egne CGI scripts...
> Men det kan gøres med Javascript eller ?
> I hvilken nyhedsgruppe skal jeg så spørge ?

Prøv i dk.edb.internet.webdesign.clientside

Oversigten over nuhedsgrupper kan du finde på www.usenet.dk.

/Per

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 12-10-01 22:38

> Det kan du ikke gøre med HTML.

Jo man kan da???

<form method=post action="mailto: email@email.dk">

så bliver lortet sendt direkte til email'en. man kan godt nok ikke få en
bekræftigelse frem men man kan da sende den med ren html... så vidt jeg har
forstået

/frigsfrogs

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-10-01 01:02

Prøv og læs spørgsmålet igen inden du udtaler dig om at man kan det
ønskede.
Spørgsmålet gik jo ikke på det at sende formen.