Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.0 - Hjææææælp!
Fra : A.H.

Dato : 10-10-01 10:49

Nu er jeg godt nok ved at blive sindssyg.... Så hjælp mig, please, please!

Jeg har downloadet den nye browser, og så vidt jeg husker, gik de første par
dage med den ganske gnidningsfrit...
Men, men, men... Nu er alting gået i hårdknude med den. Jeg kan ikke benytte
Hotmail, min homebanking, tv2.spil eller noget som helst andet, der vistnok
bruger javascript? (Har en fornemmelse af, at det er hér, problemet ligger).

Jeg har været inde og ændre i alt hvad der kan ændres på i security og
javaindstillinger - sat den på noget nær zero security (dumt, men jeg hvad
skal jeg gøre?), slået min firewall fra, og alt andet, hvad jeg kunne tænke
på...

For et par dage siden fik jeg hotmailen og spillene til at virke igen, men
nu er jeg tilbage ved intet at kunne stille op.... (og jeg kan jo ikke
huske, hvad jeg gjorde, udover at jeg MÅ have prøvet det igennem siden, uden
held).
Ydermere vil browseren ikke gemme de lave security og privacy-indstillinger,
jeg sætter den til, og alt i alt er jeg ved at få grå hår på mit kun
25-årige hovede!!!

Og den vil heller ikke vise windows update-siden, så jeg kan ikke engang få
downloadet noget, som jeg evt. kunne mangle....

Hvorfor gør den det? Og hvad i hudden kan jeg gøre??? Kan ikke afinstallere
skidtet (medmindre jeg gør det manuelt, og dér er jeg vist ikke på helt
sikker grund...) - savner IE 5.x, og i det hele taget at det bare virkede...
Hjælp mig den der hjælpe kan!

Desperate Anne.

Fra : A.H.

Dato : 11-10-01 01:21

Oh, well...
Gik ind og tvang den til at gen-downloade og geninstallere lortet, og indtil
videre virker det....
Såeh.. Ja, det var bare det, jeg ville sige.
Anne.