PC hyler ved opstart
Fra : Mari

Dato : 09-10-01 22:04

Min Acer Aspire (old pentium) hyler ved opstart idag.

Hvad skyldes det?? Blæseren, batteriet eller????

Mh Mari

Fra : Mikkel Olsen

Dato : 10-10-01 05:20

Formentlig er det din blæser i strømforsyningen. Man kan på de fleste
blæsere pille klistermærket af, og give den en LILLE dråbe olie.

Fra : Bobby

Dato : 10-10-01 13:01

"Mikkel Olsen" <Henning-legaard@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Formentlig er det din blæser i strømforsyningen. Man kan på de fleste
> blæsere pille klistermærket af, og give den en LILLE dråbe olie.

.... Eller cpu blæseren, eller en af de andre blæsere.
Prøv at hive låget af, så er det rimeligt nemt at finde ud af hvad der siger
underlige lyde.

Den der med olien virker fint, men det er som regel kun en stakket frist, så
overvej om man ikke burde skifte møllen med det samme.

Mvh.
Bobby

Fra : Mari

Dato : 10-10-01 18:45

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:9q1d8g$2t8m$1@news.cybercity.dk...

> ... Eller cpu blæseren, eller en af de andre blæsere.
> Prøv at hive låget af, så er det rimeligt nemt at finde ud af hvad der siger
> underlige lyde.

Er sådanne blæsere "standard" - så man ikke skal
lede efter een, der kan anvedes til en gammel PC ???

Mh Mari

Fra : Bobby

Dato : 10-10-01 19:32

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er sådanne blæsere "standard" - så man ikke skal
> lede efter een, der kan anvedes til en gammel PC ???

De er efter min opfattelse ret så standard, prøv evt. at kigge her:
http://www.studiedata.dk/group.asp?group=106

Dette er godt nok low noise-kølere, hvis du ikke er kritisk kan de sagtens
findes billigere.

Mvh.
Bobby

Fra : Mari

Dato : 10-10-01 21:36

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:9q244u$15f0$1@news.cybercity.dk...
> De er efter min opfattelse ret så standard, prøv evt. at kigge her:
> http://www.studiedata.dk/group.asp?group=106

Tak, det var liige det, jeg havde brug for

Mh Mari