Nogen der bruger Gentus linux?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 09-10-01 19:56

Jeg har hørt at Gentus linux skulle inkludere et program der kan ændre
FSB hastigheden på Abits egne boards (og derfor mit BP6), nogen der
ved om det passer og kan programmet i såfald enbefales?

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 10-10-01 06:56

Lasse Jensen wrote:

> Jeg har hørt at Gentus linux skulle inkludere et program der kan ændre
> FSB hastigheden på Abits egne boards (og derfor mit BP6), nogen der
> ved om det passer og kan programmet i såfald enbefales?

Rettelse .. den hedder Gentoo ..

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 10-10-01 19:48

"> > Jeg har hørt at Gentus linux skulle inkludere et program der kan ændre

Har du et sted det står på skrift ? Jeg var ved at se på www.gentoo.org
(hail til google) hvor der står en masse ting - men ikke lige noget om det
:p.
Ellers ser gentoo da ret ok ud - kanske man skulle prøve den engang når den
nyeste version ikke hedder noget med 'rc'

/Klaus

Fra : Lasse Jensen

Dato : 10-10-01 20:21

On Wed, 10 Oct 2001 07:56:27 +0200, Kim Nielsen
<knielsen@proventum-solutions.net> wrote:

>Rettelse .. den hedder Gentoo ..

Nej, Gentoo er en helt anden distribution... Gentus 3.0 er en RedHat
6.1, Abit har pillet lidt og tilføjet nogle ting... og det er
uhyggeligt dårligt dokumenteret!

---