IDE 100
Fra : Johnny

Dato : 09-10-01 16:47

Hej,
hvordan er det nu lige farverne på IDE 100 skal sidde for at det er helt
korrekt? Grå-sort-blå.

På forhånd tak for hjælpen
Johnny

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 09-10-01 17:29

> hvordan er det nu lige farverne på IDE 100 skal sidde for at det er helt
> korrekt? Grå-sort-blå.

Blå i bundkort
Enden af kabel i master
og midterstikket i slaven

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 09-10-01 17:32

Hej

Hvis det er kablet du tænker på så skal den blå ende sidde på bundkortet.

MVH
Lasse Kjærsgaard

Fra : Peter Olsen

Dato : 09-10-01 18:59

hvad forskel er der i grunden? Virker det ikke hvis man fx smed blå i
master?

--

==========
[Na]ZanZan

Fra : Villy Jensen

Dato : 09-10-01 19:16

Joh, det funker sikkert, men ligessom BNC-netværksforbindelser er
det ABSOLUT anbefalelsesværdigt at have slaven på det midterste stik.
(Grå og blå er ligegyldig - de laver ikke kuk.)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Peter Olsen

Dato : 09-10-01 19:23

Hmmm, jeg har ellers fået det til at virke uanset hvordan jeg har sat det
op - ville nemlig lige prøve påstanden at det ændrede noget. Og selvom det
sikkert har noget på sig om at SLAVE skal sidde i midten så fandt jeg ingen
problemer i at have det sat til anderledes.